Translate

7 Nisan 2013 Pazar

1697.bölüm..


ergün-- elektrik kesilmesi,kaset bitmesi vs.gibi sorunlara karşı.. ; çeşitli güç kaynakları kullandım..
otomatik görüntü ve ses aktarımları  da yapıldığından.. kasetin değişmesine gerek kalmıyor..
mesela; köşkte beş kameranın var olduğunu biliyorsun ya.. aslında sekiz tane..
 o üçü dönüşümlü ve güneş enerjisiyle çalışıyor..
hepsi değişik özellikte ve farklı sensörlerle devreye girmesini sağladım..
bahçeni çevreleyen demir parmaklıklar,ağaçlar.. araba garajın..
dış kapılar bile özellikli..  sınırların içinden geçen kuş bile kayıtlı..
boşuna kale benzetmesi yapmıyorum.. yerin çok güzel ve değerli..
ama asıl donanımı süper..
bundan sonra.. su,elektrik..telefonla ilgili herhangi bir aksaklıkta, dokunmayın..servis yada usta çağırmadan ,bana haber verin..

vahide-- tamam,ergün bey.. veririz..

kemal-- sizin mesleğiniz ne ergün bey..

ergün-- elektronik öğretmeniyim de.. kamera,bilgisayar ,telsiz fax,fotokopi ve her türlü elekronik aleti ithal eden bir firmada..teknik müdürlük yapıyorum..
Akdeniz bölgesinde.. kurmaya,satmaya ve tamire tek yetkili benim..
faturalı ve izinle kullanılıyor  ama yasak , suç dinlemiyorlar..
malesef kaçak olarak her yerde satılıyor ,bu tip cihazlar..

nedim-- bizim evin dışına da,bir kamera koyabilir miyiz ergün bey..
güvenlik var ama önlem olsun..
ergün-- tabi,nedim bey.. önce yeri göreyim,ne yapabileceğimiz netleşsin..
kemal-- benim ,iş yerine de bir bakarsanız sevinirim..
irem hanım,başka bir konu yoksa gidebilir miyiz..

irem-- peki.. birkaç konu daha var ama acil değil..
 benimde  abimi arayıp,hazırlanmam lazım..

tamam dediler.. hepimiz indik aşağıya.. telefonla konuşuyorlardı..
ben yolcu ettim.. abimle beraber gittiler..

içeriye girdiğimde.. yasemin gülerek bir dakika dedi.. ahizeyi uzatıp..
yasemin-- tuna bey arıyor..
gidip,aldım.. oturdum koltuğa da..

irem-- efendim..
tuna-- gözün aydın.. nuri,baban kaç kere aradılar.. telefona ne oldu..
irem-- sağol,arıza olmuş hatta.. dayım gelip haber verdi.. şimdi arayacağım
bende.. senin numaranı nereden biliyorlarmış ki..

tuna--  yakaladın.. arabadayım.. niye, neşen yok senin.. hala olmuşsun sevinsene..
irem-- (gülümseyerek ) şaşkınım,daha idrak edemedim sanırım..
hani toplantıda olacaktın.. ne işin var arabada.. öğrenci değilsin ki,okulu ektin diyeyim..

tuna-- hah hah hah.. müjde vereceğim sana..
irem-- dur tahmin edeyim.. figenle mi alakalı.. meselaa,xxx bankası reşatbey şubesine.. müdürlük teklifi gitmiş de,o da kabul etmiş olabilir mi..

tuna-- pess,korkulur senden.. telefon çalışmıyormuş,sen nereden biliyorsun..
irem-- akif bey geldi.. haberleri ondan duydum..
o da bölge müdürü olmuş..
bekir bey,bankayı bugün almış ve rotasyon yapmış.. sen nereden öğrendin.


tuna-- biz toplantıdayken.. yasin pat diye ,daldı odaya.. sevinçle ..çabuk gel sana bir haberim var dedi.. çıktım,anlattı işte..
sarıldı,ağlıyor gülüyor.. zıplıyor, bir görecektin halini..  yakın biryerde çalışıyorlarmış.. onu götürdüm,geri dönüyorum..

irem-- akşam nişana geliyordur,orada tebrik ederim bende..
tuna-- sana iki sürprizim daha var.. öpüyorum seni.. hoşçakal..
irem-- bende.. nedir,onlar..
kapattı..dudak bükerek bende kapattım..