Translate

7 Nisan 2013 Pazar

1696.bölüm..



ergün-- gülçinin monitöründe.. sabah tuna gittikten sonra.. ses ve görüntü kaydı yapılmamış olması dikkat çekiciydi..
araştırdım,dışarıdaki ana telefon kutusuna (cebinden peçete içine koyduğu
mercimek tanesi büyüklüğünde bir cihaz gösterdi) bunu yapıştırmışlar..
size gelen telefonlar -arayan için.. çalsada.. - ulaşmamış..
bu bir frekans bozucu , kaydı da.. haberleşmenizi de engellemiş..
iki neden geliyor aklıma;
ya buraya geldiğinin bilinmesini istemeyen..kameralardan haberdar , resmi görevli birisi koydu.. ve giderken alamadı..
yada sizin aranmamanız ve bir haberi duymamanız istenmiş olabilir..


kemal-- (nedim beye baktı) bu nasıl iş..
nedim-- bir anlasam..
irem-- abi,bu çalışıyor mu şimdi..

ergün-- yok.. ama yeniden koysam çalışır..
 büyük ihtimalle senin bulduğun cihazlarda sese,titreşime duyarlıydı.. kurtlar o yüzden anlamamışlardır..
bununla içeriye girdim.. hiç sesleri çıkmadı..

vahide-- irem hanımm.. ne cihazı.. ne zaman buldunuz..
nedim-- kim dinlemiş..

irem-- kim olacak nedim bey.. gözümüzün önünde ersin bey..
çaktırmadan..halının altına iki cihaz yerleştirmiş.. tesadüfen dün buldum..

kemal-- ergün beyin dediği zamanda.. enis bey geldi..
vahide-- ama burada olduğunun bilinmesini niye istemesin ki.. o gariban bir çiçekçi..

irem-- tamamm.. şimdi anladım.. tabi ya.. giderken de,almaya fırsatı olmadı..
derya götürdü..

ergün-- enis bey kim.. mesleği ne..
irem-- aramızda kalsın ; enis bey.. tebdili kıyafetle beni izleyen ,bir polis..
vahide-- nee..

kemal-- aa,biliyor muydunuz..

nedim-- inanamıyorum size.. bildiğiniz halde,niye köşkü bekle diyorsunuz ki..


irem-- açılıştan önce öğrendim.. tesadüfen..
lehime ifade veren de, o sanıyorum.. ve başka şeylerde var,güvenmemi sağlayan..
 tanıyorum,çok iyi bir insan.. hem korunmak için..polisten başka, yetkili kim var ki..
pekiii, madem sizler biliyordunuz da.. niye bana söylemediniz..

kemal-- açılışta görünce,şok oldum.. halimizi hatırlarsanız ..hepimiz esas duruşa geçtik.. siz yukarıya gidince.. rica etti.. "irem hanımın güvenini sarsmak istemiyorum.. kimliğimi bilmesin "dedi.. tuna bey de,dayınızda herkes şahit..

nedim-- evet ,aynen böyle oldu..

ergün-- yapanı bulduğumuza ve kötü niyetli olmadığını anladığımıza göre.. bundan sonrası için konuşalım.. ptt den yeni hat alacakmışsınız.. dilekçe verirsen,
kutuyu içeriye aldırabilirsin..
güvenliğin,bertaraf edilmiş görünüyor ya.. bırak öyle bilsinler.. sen içini ferah tut.. aldığım önlemler sayesinde.. bütün kayıtlar bir başka yerde sapasağlam duruyor..
mesela; ersin bey,cihazları dilinin altında girdirmiş..gülçinin monitöründe
değilse de.. orada açıkça görünüyor.. dayımda,diğer kişi de temizmiş gerçekten.. ama nerede diye sorma.. yerini bilmeyin..
(cihazı gösterip ) benim koyduğum cihaz bunun elli kat güçlüsü..
içeriden  arayabilmen ,o yüzden..
burası kale gibi.. ama telefona dışarıdan ,böyle müdahale edeceklerini düşünememişim.. kusura bakma..  pazartesi ,ilk işim o olacak..

irem-- estafurullah abim.. ne kusuru.. uğraşıyorsun bizim için..
o başka yerde,bu sabahın kaydı da var mı..
ergün-- (gülerek ) var dedim ya..

irem-- hımm.. demek ki..
ergün-- iremm,fikir yürütüp yorum yapma.. arama ve bulma..
herşey kayıtlı,güvende.. onu bil yeter..
irem-- abim,sağol anladım da.. elektrik kesiliyor bazen.. kayıt var
diyorsun.. bu nasıl bir kaset ki.. değişmeden,devamlı kayıt yapıyor..