Translate

7 Nisan 2013 Pazar

1695.bölüm..



ergün-- alo,buyrun..
irem-- abi,benim..  zamanını alıyorum ama hala olmuşum..
dayım burada,o müjde verdi.. nuri ulaşamamış bana.. mümkün mü,bu..

ergün-- ............... gözün aydın.. mümkün de,normal değil..geliyorum..
sen bekle,arama..

irem-- sağol abim.. darısı size olsun inşallah.. öptüm seni..
ergün-- amin.. bende öptüm..

kapattım..

erol-- ne dedi..
irem-- olabilirmiş.. bekle,arama dedi..
 bizde işimizi bitiririz,o esnada.. kalbim çarpıyor, sakinleşirim hiç olmazsa..  otursana dayı.. aman belini ağrıtma.. ilacı da almadın..

erol-- (güldü ) sen beni düşünme,gülüm..
müvekkilim gelecek,gitmem lazım.. tekrar gözün aydın..
nedim bey,işin bitince.. geç de olsa.. büroya uğra..

nedim-- tamam..
irem-- sağol dayı..
erol-- sen de sağol.. hoşçakalın arkadaşlar..
güle güle dediler..

erol-- irem içeri çağır.. ben gideyim..
irem-- (çağırdım,geldiler.. dayımda hızlı adımlarla yürüdü.. sokağa
çıktı ) max,tina aferin.. hadi yerinize gidin..

çıktılar..ben de koltuğa çöküp.. bir sigara yaktım..
vahide-- (odasından geldi yanıma) irem hanım isterseniz,gidebilirsiniz..
uçak emrinize amade.. her zaman..
irem-- (gülerek baktım) sağol hayatım.. ama gidemem..

songül tatlı ve kolaları getirdi.. hepimize ikram ediyor..
songül-- ağzımız hep tatlı olsun...güzel haberler duyalım inşallah..

irem-- amin canım,inşallah..
turgut-- bende niye hiç telefon çalmadı diyordum..
irem-- abim gelecek,şimdi.. nedenini bulur,merak etme..

kemal-- kurtların erol beyi durdurmasına ,mana veremedim.. çok
akıllılar ,nasıl yanıldılar acaba..

irem-- dayım yanında,bana tehdit olarak gördükleri..
 iki bey ile gelmişti .. içeri girmelerine izin vermediler.. hatta
max kucağıma çıkıp oturmuştu.. onların yüzünden durdurmuşlardır..

tatlı için teşekkür ettiler ve çalışmaya başladılar..
bizde yukarıya çıktık yine..

***********
 işimizi bitirmiştik ki..   kapı tıklatıldı..

irem-- gell..
ergün--(kapıyı açıp ,başını uzattı ) kolay gelsin ,bacım..
irem-- (kalktım ayağa, yanına giderken ) sağolasın.. buyur..seni yordum yine.. buldun mu nedenini..

ergün-- önemli değil.. buldum.. biraz gelsene..
irem-- (kolundan tutup,içeriye çektim.. ) sen gel ,yabancı değiller..
onların yanında anlatabilirsin..

toplantı masasına oturttum.. selamlaştılar kemal,nedim bey ve vahide hanımla..
kağıtları,dosyalıyorlar onlarda..

ergün-- gülçinin monitöründe.. sabah tuna gittikten sonra..
ses ve görüntü kaydı yapılmamış olması dikkat çekiciydi..