Translate

3 Nisan 2013 Çarşamba

1693.bölüm..


melis-- irem hanım.. nasıl bu kadar zayıfsınız,o halde..

irem-- yeme,uyku düzenim bozuldu.. ramazan ayında..
çok da,çalışınca.. böyle oldu.. ama yemek yemeyi,tatlıyı yapmayı da..yedirmeyi de.. çok severim.. zaman bulursam tabi..
(ocağın altını kapatıp.. şeker eriyiğini yaydım iyice ) çok sıçradı,kısmetlisi kimse gelecek.. tamam nedim bey.. dökebilirim..  giderken,gülderen hanıma götürün mutlaka..

nedim-- ben yaparım canım..

güldük.. tepsiyi tezgaha koyduğumda.. melis ,kahve yapıyordu..şule de,filcanları çıkardı.. bende  bulaşıklarımı yıkıyorum..

akif-- kimse yok muu...
derya-- ilk kısmetli geldi..
irem-- turgut baksana.. (sesimi yükseltip) akif bey.. kokuyu takip edin..

kemal--akif bey ? yukarıda anlattığınız olayın kahramanı mı..
irem-- evet.. hanii.. bir aksiyon sonrasın da,kalp krizi geçireceğim demiştiniz ya..
o akif bey...
kemal-- anladımmm..

elimi yıkadım,kurularken.. turgutla beraber mutfağa girdiler..

akif-- (gülerek ) merhabaa..
tokalaşıp,hoşgeldiniz dedim.. tanıştırdım herkesi.. otururken.. çatal ve tabak verdi vahide hanım..
irem-- yemek yediniz mi,akif bey.. hemen ısıtabilirim..

akif-- teşekkür ederim.. yedim..  ne güzel,siz aile olmuşsunuz..
irem-- evet.. darısı size olsun akif bey..
akif-- hah hah hah.. amin.. çadır için ,bu bahçede uygunmuş..

irem-- (gülerek ) allah eksik etmesin,buranın geleni gideni çok ..
diğer bahçede daha rahat edersiniz..akif bey.. bir dakika kurmamı gerektirecek..
bir olay mı oldu..
akif--hayır hayır.. yeriniz çok güzelmiş,demek istedim.. ziyaretinize böyle gelmeyecektim aslında..
irem-- kalabalık olarak da gelirsiniz, dert etmeyin ..
akif--inşallah..

kemal-- akif bey,irem hanım -tuna bey için demiyorum.. onların,mali riski yok..
haberim olsa,yine de karşı çıkardım o da ayrı konu.. ama siz nasıl
bir sorumluluk aldığınızın farkında mısınız..

akif-- evet.. bankacılığın kuralları ,uymayanı yakar.. farkındayım..
bende herkes için,inisiyatif kullanıp... sorumluluk almıyorum kemal bey.. kaleyi içten fethettiler,sonsuz kredileri var..
irem-- teşekkür ederim akif bey.. çadırı yazlık,kışlık.. iki oda,bir salon .. özel yaptıracağım size..

kahkahayla güldük..

nedim bey ,tabaklarımıza karpuz koydu..
akif-- sağolun.. melek hanım,tahsin bey ve arda.. kendilerine değen sihirli asadan..  sizlere verdiğim söz uyarınca.. habersizler..
ama müthiş dua alıyorsunuz,onu söyleyebilirim..

irem-- allah razı olsun.. işleri düzene girdi değil mi..
akif-- evet..tahsin bey,cennete düştüğünü söylüyormuş.. yasin bey ile iyi anlaşmışlar..

 (melis hanım kahvelerimizi verdi .. sigaraları yaktık,içiyoruz )

irem-- kemal bey.. yirmibeş yılın onbeş yılı fiilen çalışan, primi ödenmiş bir makina mühendisi..çalışmadığı on yılın borcunu öderse..emekli olabilir mi..
şimdi yeniden ,sigortalı çalışmaya başladı..

kemal--incelemem lazım.. ama  birkaç detaya uygunsa , olabilir..
mesela ; on yılın borcunu peşin ödeyebilir mi..

irem-- adamın haberi yok.. soran da,ben olduğuma göre.. akif beyi aracılığı
ile kesin öder.. yasinle çalışıyor,bilgisini alın da.. emeklisi olsun adamcağızın..

kemal--peki bakarım..

nedim-- bankanız satılıyor diye duymuştum.. akif bey..

akif-- evet,bugün saat sekiz itibari ile satıldı.. alan kişi de.. ilk benim yerimin değişmesini uygun görmüş,sağolsun..

irem-- nee.. nedenn.. halbuki ben çok memnunuz demiştim..