Translate

3 Nisan 2013 Çarşamba

1692.bölüm..


şule-- vahide hanım evi gösterdi,çok beğendim..
 kendilerinin , yasemin hanımların olması da büyük avantaj tabi..
yarın taşınacağım,inşallah.. sağolun..

irem-- sevindim.. rica ederim.. (un ve nişastayı bir kasede su ile çırpıyorum ) melis hanım ?
melis-- ailemle beraberdim.. sevindiler.. kardeşlerim de,müzikle ilgili bir konu olursa çalışacaklarını söylediler..

irem-- (gülerek bir sigara yaktım,sütün kaynamasını bekliyorum )
sende onların adını yaz.. bulunsun..hangi enstürmanları çalıyorlar..
melis-- gitar,bağlama,darbuka,klarnet,ud,cümbüş çalıyorlar..
okul,kurs vs. eğitim de almadılar ama yetenek başka şey..

irem-- haklısın.. ilter bey..?

ilter-- bizde durum biraz karışıktı..
irem-- eşine haber vermemişler mi yoksa..
ilter-- vermişler.. çok sevinmiş.. abimlere gittiğimde, herkes sevinçliydi..
kabul edilmişim diye,bana müjde verdi.. ben de işe alındığımı  ve evi
söyledim..  yürüyüşe çıktığımızda da,apartmanı gösterdim..
tamam,oturalım dedi..

irem-- ee.. ne güzel işte.. karışık durum neydi..

ilter-- ben,sizin aramanızla işe alındığını söyleyemedim.. öyle hevesliydi ki..
irem-- söylemediğin çok iyi olmuş, iyiliğin gizlisi makbuldür..
bizden sır çıkmaz.. bekir beye de söylerim,sıkıntı olmaz..  gitti mi bugün..

ilter-- sağolun,içimi ferahlattınız.. güle oynaya,gitti..
irem-- rica ederim.. öyle şeylere takılma.. (mutfaktaki telefonu alıp,bekir beyi aradım )

ayça-- buyrun,bekir bey yoklar .. ben ayça nasıl yardımcı olabilirim..
irem-- merhaba ayça hanım.. ben irem kara, nasılsınız..
ayça-- sağolun irem hanım,iyiyim.. siz nasılsınız..
irem-- bende iyiyim.. dün ahu (.... ) için aramıştım bekir beyi.. size talimat vermişti.. hatırladınız mı..
ayça-- evet.. işe başladığı bilgisini aldım.. bir sorun mu vardı..

irem-- sorun yok ayça hanım.. bekir beyin İstanbulda olduğunu da duydum..
ben ahu hanımın ,aramamla işe alındığını bilmesini istemiyorum.. o nedenle aradım..
ayça-- hiç merak etmeyin,sizin adınız bile geçmedi..
..  bütün başvurular benim bilgisayarımda da,görülüyor..
personel müdürüne ,bekir beyin dikkatini çekti.. ahu hanımı başvuru yaptığı pozisyonda ,işe almanızı istiyor dedim..
irem-- çok teşekkür ederim,ayça hanım.. iyi günler diliyorum..
ayça-- rica ederim,size de iyi günler..

kapatıp,döndüm..
irem-- işlem tamam.. hiç kimse aradığımı bilmiyormuş zaten..
bekir beyin  işe almasını istediğini söylemiş, personel müdürüne..

ilter-- ufff.. sağolun..
irem-- hepimiz sağolalım..(kaynayan süte,un ve nişasta çözeltisini döküp..hızlı hızlı karıştırdım ..istediğim kıvama gelince de.. şekerini koyup,kapattım altını.. çırpıyorum.. )

diğerleri de,masayı topluyorlar.. kemal bey karpuz kesiyor..

nedim-- yardıma ihtiyacınız var mı..
irem-- var,buyrun..
songül-- mikseri alın, nedim bey..
nedim-- yok canım,ne kadar zor olabilir ki..

nedim bey masaya alıp,çırpmaya başladı.. bende tepsiye döktüğüm şekeri..
ocakta yakmaya başladım..

irem-- kazandibi tatlısını sevmeyen varsa, bir daha düşünsün..
şule-- yedirmeye mi çalışacaksınız,yoksa..
nedim-- aa,hiç kaçırmaz.. ama doğruyu söylemek gerekirse,yaptığının hakkını veriyor..
melis-- irem hanım.. nasıl bu kadar zayıfsınız,o halde..