Translate

3 Nisan 2013 Çarşamba

1690.bölüm..


koltuklara oturup,songülün getirdiği çayları içerken.. hal hatır sordum,
abime "bildiğin gibiyiz bacım "dedi..
irem-- siz nasılsınız sadun bey..
sadun-- iyiyim de,işler çok yoğun.. çalışıyoruz şükür ama zamansızlıktan şikayetçiyim..
siz nasılsınız..
irem-- aynen bende öyleyim.. şermin hanım nasıl..
sadun-- (gülerek ) iyiymiş,o yüzden şikayetçiyim .. görüşemiyoruz..
irem--  (güldüm )buraya kadar gelmişken,sizin zamanınızı çok almayayım da..
görüşün bari..
sadun-- estafurullah..

ben yapmak istediğimi ikisine de anlattım..
sadun bey,elemanlarımla  beraber.. odalara bakmaya gitti...fikirlerini alacak..

abimle beraber kalınca.. sigaramı,çakmağımı alıp..
"abim gel,dışarıda konuşalım "diyerek çıkardım.. ve durumu ona da anlattım..
odalara kablo çekecek,kamera da koyacak..
mutfağa,yemek yediğimiz tarafa da kamera istedim..
o  ölçü almak için ,ben de izin istemek için.. içeriye girdik..

odalara yerleşme planları yapılıyor.. ışık,ısı bakımından..
irem-- bu oda turgutların.. diğeri yaseminlerin olsun.. sadun bey..
 çiziminden ,mobilyalarından.. kalemine,zımbasına kadar sizden..
 bilgisayar,faks vs.. teknik aksamı abimden.. istiyorum..
odalar çok büyük.. isteklerine, sizlerin sentezine göre ..konuşun,anlaşın..
yarın sabah ,bana nadide hanımla çizimi gönderirseniz sevinirim..
 pazartesi öğlen herkesin yerine taşınmış olması,mümkün mü..

sadun-- size nasıl yok diyeyim ki.. peki,elimden geleni yaparım..
dışarıdaki masalar ne olacak..

irem--sağolun..  hiç dokunmayalım onlara.. başka planlarım var..
bir camlı paravan isteyebilirim.. ileride..
abim.. turgut,yasemin,vahide hanım ..derya ve benim masalarımıza
acil durum butonları ve lambaları koymanı istiyorum..
odamla mutfak arasına da bir diafon..
dikkat ettiğim noktaları biliyorsunuz,en verimli... en güvenli şekilde..kullanın.. tam yetkilisiniz..
ergün abi,sen  siparişlerini ver.. ölçüyü yarında alabilirsin..
nişan günü seni çağırdığım için,kusuruma bakma..

ergün-- canın sağolsun.. sadun beyle konuşurlarken,dinleyip..odaları incelemek istiyorum.. (gülerek ) bir kahve içebilirim yani..

irem-- derhal yaparım abim.. sadun bey kahve?

sadun-- zahmet olmazsa içerim ,irem hanım..
irem-- ne zahmeti.. başka isteyen..

kimseden ses çıkmayınca.. mutfağa gittim..
beş kişilik kahveyi ve sularını tepsiyle getirip..ikram ettim ikisine..

 deryaya da.. diğerlerine çaktırmadan..  biner lira kapora ver.. dedim..

irem-- müsade ederseniz... beni bekliyorlar..
tabi dediler.. turguta dışarıya bakarak ol dedim ve yukarıya çıktım..
saat on birdi..