Translate

3 Nisan 2013 Çarşamba

1689.bölüm..


beraber çıktık, salona..

enis-- derya hanım.. songül kızım,kahve pişirmiş bize.. gitmeyin lütfen..
derya--(gülerek )  afiyet olsun.. fax acil olunca.. geç kaldım.. başka zaman yaparım artık..
enis-- evet,sağlık olsun..

yerime oturdum.. nedim bey,sigara verdi yaktı..
yasemin ve turgut iş vermişler elemanlara.. hepsi çalışıyorlar..

 kahve ,sigara içerken.. nedim,kemal bey ve ben .. amcayla.. havadan sudan konuştuk..
enis--  sizi ,işinizden alıkoymayayım.. bana müsade.. iyi yolculuklar
dilerim.. bülent beye ve eşine selam söyleyin.. gözleri aydın olsun..

irem-- söylerim amcam,sağolasın.. yine gel,her zaman beklerim..

herkese başıyla selam verdi.. onlarda saygıyla kalktılar..
nedim-- amcayı ben yolcu edeyim mi,irem hanım..
irem-- peki.. buyur..

ikisi köşkten çıktılar..

gülçin-- bende izin istiyorum,irem hanım.. başarılar diliyorum,size..
herşey için teşekkür ederim.. hoşçakalın.. arkadaşlar,iyi günler..
(sana da diyerek.. yanına giderlerken ) lütfen gitmemi zorlaştırmayın..
içim altüst zaten,çok üzgünüm.. (çantasını alıp,köşkten aceleyle çıktı)

irem-- gülçinn,dur.. derya,sen götürsene.. amcayı da,bırakırsın..
derya-- tamam..
anahtarını ve çantasını aldı odasından..
koşarak gitti, gülçinin yanına.. amcaya da seslendi..

irem-- vahide hanım,tamam mı..
vahide-- tamam..

kurtları sevdiler ve sokağa çıktılar..
içim buruk buruk,baktım arkalarından..  araba hareket ederken.. el salladık birbirimize..

 nedim bey de,döndü ..benim yanıma.. kapının önündeyiz..

nedim-- (kısık sesle )cansunun gelip,kısa zamanda gitmesi mi..
amca diye bildiğiniz kişinin ,köşkü beklemesi mi.. daha ilginç bilmiyorum..
 kısa vadeli çözüm konusunda,bir numarasınız irem hanım..

irem-- (gülümsedim ) şu anda karmakarışığım.. ama daha ilginci var.
 o da,hassasiyetimi kullanıp bana yalan söylemeniz..
kim ne derse desin,bir daha asla yapmayın bunu..
telefonu kapatın yada sesiniz gelmiyor diyin.. ben anlarım,üstelemem.. anlaştık mı..

nedim-- anlaştık.. afedersiniz..
irem-- etmezdim ama.. bu istisna..

sadun bey ve ergün abim kapıdan beraber girdiler..
abimde takım çantası.. sadun beyde de.. bond çanta var.. kurtları okşayıp,yanımıza geldiler..

sadun-- merhaba.. ellerimi yıkayabilir miyim önce..
ergün-- bende..

irem-- (gülerek )merhaba efendim, buyrun lütfen..

başlarıyla selamlaşıp.. lavoboya gittiler..

nedim bey koltuğa oturdu.. songüle hepimize çay verir misin dedim..
songül-- tabi veririm.. sonra pazara gideceğim,abla liste verdi..
istediğiniz birşey var mı..

irem-- benim yok da.. yayın sorumlusu dolmaya,sarmaya bayıldı..
hafta içinde yaparsanız,turgut götürsün batu beye.. yada onları çağırırsınız..
songül-- peki..

irem--kemal bey,nedim bey.. vahide hanımla yukarıya çıkıp.. dökümanları incelemeye başlayın isterseniz.. bende birazdan katılırım size..

tamam diyip.. üçü çantalar ve dosyalarla çıktılar yukarıya..

ergün abimle sadun bey,salona geldiklerinde tokalaştık.. hoşgeldiniz
diyip.. yeni elemanlarımı tanıştırdım..

selamlaştılar onlarla da..

koltuklara oturup,songülün getirdiği çayları içerken.. hal hatır
sordum sadun beye..