Translate

29 Mart 2013 Cuma

1687.bölüm..


arabaya oturup,hareket etti.. köşeyi dönene kadar baktım ..

bahçeye girdiğimde arkamdan..

enis-- küsmüyüz,kızım..
irem-- (döndüm,gülerek ) hiç öyle şey olur mu amcacığım.. görmedim,gel buyur..

elinde çiçek falan yok.. yine sakallı,kasketli .. tertemiz,ütülü  bir pantolon ve
gömlek giymiş.. gülerek geldi yanıma.. koluna girdim..  köşke doğru yürüyoruz.. tina ve maxle beraber..

enis-- nasılsın,canın mı sıkıldı senin..
irem-- iyiyim de,güvenlik görevlisi arkadaşımız ayrıldı.. birazdan da
gidecek.. ona sıkıldım .. sen nasılsın..
enis-- eh işte,bugünümüze şükür.. niye gidiyormuş ki.. anlaşamadınız mı..
irem-- anlaşıyorduk da.. mecburiyet olunca.. ikimiz de çaresiz kaldık..
annesi felç olmuş..  nasıl gitme diyebilirim ki..

enis-- hıı.. geçmiş olsun..

irem--(aklıma gelen fikirle,yüzüm güldü.. durdum ) amcaa,sana birşey söyleyeceğim.. ne olur kabul et..lütfenn..

enis-- (gülümseyerek ) tamamm,çiçek getirmeyi aksattığımı biliyorum..
sen böyle,güleceksen.. bundan sonra hergün getireceğim,söz..

irem-- hah hah hah.. getirsende,getirmesen de canın sağolsun.. başımın üstünde yerin var.. biz onbeş gün burada olmayacağız..
hani sana iğne yapan doktor arkadaşımız vardı ya.. onun ikiz bebekleri olacak inşallah.. onlara can borcumuz var,bu sıkıntılı dönemlerinde yanlarında olmak istiyoruz ve İstanbula gideceğiz,pazar gecesi..
güvenlik elemanı alacak ,zaman yok.. herkese de güvenemem..
senn gelir misin.. ne olurr..

enis-- (düşünceli düşünceli ) kızımm,yardım etmek isterim de.. benn.. tüm gün kalamam..
irem-- (durgunlaştım ) peki amcam.. ben düşünemedim.. iyi bir fikir gibi gelmişti.. unuttum gitti.. gel,kahve içelim..

enis-- dur şimdi,sen kırk yılda benden birşey istedin..  mahçup oldum.. malum sağlık problemlerim var,gelirim diyemiyorum..
 ama eli yüzü düzgün..namuslu, güvendiğim bir genç var.. istersen o gelebilir.. on beş gün. dönüncede,kalıp kalmayacağına karar verirsin olur mu..

irem-- mutlaka benim de güveneceğim birisidir ama kalsın şimdilik.
yabancı birisini içeri alamam.. nail gelir,artık.. döndükten sonra,duruma göre
başımın çaresine bakarım.. hadi buyur..

enis-- (gülümseyerek ) hımm,bahçe kapısına yakın ..kaldırımda ben çiçek satsam da.. göz kulak olsam.. o olur mu.. ama daimi değil..

irem-- olur amcamm.. sen çok yaşa..
enis-- sende.. sizde yaşayın..


kolkola girdik içeriye.. max ve tinaya kapıda bekleyin dedim..
kemal ve nedim bey ayağa kalktılar hemen.. kahve içiyorlarmış..
gülçin fırladı ayağa.. turgutla, ilter bey de kalktılar..

nedim-- hoşgeldiniz,enis bey..
enis-- hoşbuldum.. lütfen rahatsız olmayın..
kemal-- rahatsızlık ne demek,buyrun lütfen..
irem-- siz oturun da,ben amcayı arkadaşlarla tanıştırayım..

ilter beyle,yasemin fısıldaştılar.. turgut da,melise birşeyler söyledi..
vahide hanımla,derya geldiler salona..  deryanın yüzü değişti niyeyse..

irem-- bir dakika beni dinler misiniz.. enis amca, ben burada yokken..
onbeş gün boyunca.. kaldırımda çiçek satacak.. ve içeriye gelip gidenlere
göz kulak olacak.. gülçin arkadaşımız,malesef ayrılıyor.. çok üzgünüm
ama gitme diyemiyorum.. yeni güvenlik görevlimiz,işe alınıncaya kadar.. böyle çare buldum..

kemal-- mükemmel bir seçim..
nedim-- taktir sizin de.. amca nasıl kabul etti, ben onu pek anlamadım..