Translate

29 Mart 2013 Cuma

1686.bölüm..


hepsi bizim de gitmemiz lazım,gecikiyoruz diyerek kalktılar..bir anda..
kahvaltı için birbirlerine teşekkür edip,çalışanlarımla vedalaştılar....
bende kapıya onlarla beraber,yürüyorum..

nedim-- erol beyle konuşmadıysanız,ben de gideyim diyorum..
irem-- nasıl görünüyorum..
nedim-- konuşmuş gibi..
irem-- bildiniz.. kemal beyle beraber,yukarı buyrun..
nedim-- uff.. gülderen tamam,gidebilirsin.. hayati tehlikem yok..

kahkahayla güldük..

tamerle,gülderen hanım gittiler..
mustafa,güngör..zekeriya bey.. ve ceyda da ayrıldı..
saidle rekin de..köşkten çıkıp.. iş yerlerine doğru yürüdüler,beraber..

anar  ve barbara tunayla tokalaştılar..
benimle vedalaşırken..
barbara-- irem hanım,herşey için teşekkür ediyoruz.. hastane masraflarını
ödemişsiniz.. parayı vahide hanıma bıraktık.. lütfen kabul edin..

irem-- peki barbara ,geldiğin için sağol.. hemen gitmezsin umarım..
barbara-- gitmiyorum, buradayım.. yarın gece,otelde nişan yapalım diyoruz..
şimdi konuşacağız.. haber veririz size..
irem-- tamam,hayırlısı olsun..

tuna-- anar sen niye konuşmuyorsun.. zorla nişanlanıyorsun gibi,bir görüntü çıkıyor da ortaya..
anar--hayır hayır.. istiyorum.. ama  çok mahçubum size karşı..
özellikle irem hanıma,ne diyeceğimi bilmiyorum..

irem-- ben,bizim yüzümüzden olanlar için üzüldüm.. barıştığınız için de,memnunum.. yasemini kırmanıza rağmen,geri adım atmış..sizi sevdiğine emin olmuşsunuzdur herhalde.. kıymetinizi bilin anar..
ama düşüncesizce yaptığınız tafraya,ben çok kızdım.. yasemini etkilenmesin diye
söylemedim lakin fikrim bu.. bir daha onu haksız yere üzerseniz,karşınızda olurum.. haberiniz olsun..

anar-- anladım.. hoşçakalın..

güle güle dedik.. onlarda gittiler..

elizabeth-philip ve güzide - mahmut çifti.. ile de tokalaştık..

mahmut-- ben sizi rahatsız edeceğim.. ne zaman müsaitsiniz,irem hanım..
irem-- yarın olabilir mi,mahmut bey.. kemal bey ve nedim beyle
konuşmamız uzun sürecek.. akşam da nişan ve yayın var..
mahmut-- tamam sorun değil..

elizabeth--sunulan fırsat,süper.. en iyi şekilde,değerlendireceğine eminim kızım..
philip-- bende..
irem-- sağolun,bende öyle düşünüyorum..
onlarla da tokalaştık ve yolcu ettik..

tuna elimi tutup..
tuna--cansuya teşekkür ettiğimi söyle..sende dikkatli ol hayatım.. öptüm seni..
irem-- tamam.. sende..

arabaya oturup,hareket etti.. köşeyi dönene kadar baktım arkasından..
bahçeye girdiğimde arkamdan..

enis-- küsmüyüz,kızım..