Translate

29 Mart 2013 Cuma

1683.bölüm..


sabah saat sekiz gibi..öpüşe koklaşa.. giyinip..
ikimizde nişan da giyeceklerimizi kılıflara koyduk.. takacağım setimi..
ayakkabı,çantamı da aldım..

tuna-- hayatım ben bunları indireyim,sazını getireyim.. gidelim..
irem-- getirme, gecikeceksin.. daha kahvaltı etmedin..köşkte ederiz.. hadi hadi.. gidelim..
tuna-- sakin olsana.. saat onda  orada olacağım dedim ya.. yeriz..
irem--içimde bir his var.. birşeyler olacakmış,duyacakmışım gibi..
telaşlıyım nedense.. kalbim pır pır ediyor..
tuna-- kötü düşünme,hayırlı şeyler duyalım.. mektubu okuduğundan olmuştur..
derin bir nefes al.. gel hadi..
(belime koydu kolunu.. yanağımı da öptü ) çok güzelsin bir tanem..
irem-- (gülümsedim ) sağol..

***********
 iki dakika sonra..köşkün önündeydik..

bizim bahçe pek kalabalık yine.. mahmut ,güngör,mustafa, said,rekin...
philip,nedim ,kemal,ilter,turgut,tamer, zekeriya,bedri ve anar beyler..
vahide ,yasemin..ceyda,melis,derya,şule .. barbara,elizabeth,güzide,
gülderen.. gülçin,songül  hanımlar .. uzun iki masa hazırlanmış..
şen şakrak kahvaltı ediliyor..

tuna--(gülerek askıları aldı) ne şanslıyız bak..bizim için kahvaltı hazırlayan dostlarımız var..
irem-- sağolsunlar..
çantayla,el çantamı aldım.. bahçeye girdik..

tuna-- günaydınn..
irem-- hoşgeldinizz..

koro halinde hoşbulduk dediler..
turgut ve tamer koşup geldiler..

turgut-- biz onları alalım,siz buyrun..
tuna-- zahmet olacak size..
tamer-- ne zahmeti,verin lütfen..
irem-- (verdik ) turgut yukarı dolaba asarsan sevinirim..
turgut-- asarım tabi..

masadaki herkesle tokalaştık.. herkesin yüzü gülüyor..
bir gülçin durgun ve sivil giyinmiş.. fısıltıyla "çok üzgünüm " dedi..
irem-- bende..