Translate

25 Mart 2013 Pazartesi

1682.bölüm..


apartmanlarının önünde durdurdum arabayı.. arkaya dönerek..

irem-- yutmuş olsa,sende .. duyarlı ersin beye ,haber versen.. ne yapabilecekti acaba.. çok merak ediyorum..
bak dayı.. bir daha bulursam.. dava açacağım.. yemin ederim..
akıl sağlığımla oynuyorsunuz.. bana zarar gelirse,ersin beyin üzülmesinin
 değeri olmaz .. ancak kına yakacakları sevindirirsiniz..
iyi misiniz, kötü mü bilmiyorum da.. bana etkiniz yıkıcı,onu biliyorum.. bunları aynen söyle..
birde cansuyu,gülçin diye işe aldım.. seviyorum,çok da memnunum
ama görevlendirenler kim ise.. onu da ,bana karşı casus gibi..kullanıyorlarsa.. derhal işten çıkarırım.. huzurumla,sadece işimi yapmak istiyorum.. inan ki,bıktım..

erol-- tamam.. getirdiğin için sağol.. iyi geceler size..
tuna-- size de..

dayım kapıyı açıp,indi.. benim camdan eğilip,öptü yanağımı..

erol-- sakin ol,söyleyeceğim.. sende inan ki,bilmiyordum..
cansu bu gece,cihazı getirip önlerine atmış..
"irem hanım bunu bana verdiğinde,yerin dibine geçtim.. şüphe duydu benden..
raporum yetmiyor ,birde dinliyorsanız.. bana güveniniz ve ihtiyacınız kalmamış demektir..hakaret olarak gördüğümden..görevi bırakıyorum..ve işten de ayrılıyorum" diyip,istifa dilekçesini bırakmış..

irem-- doğru demiş.. helal olsun..
erol-- cansuyla ilgili dediklerimi unut.. güvenine layık olduğunu, anlaman için söyledim.. istifası kabul edilmemiş ama görevinden ayrılmakta kararlı olduğunu belirtmiş.. malesef.. ikna edememişler.
başka bir nedeni var mıydı.. biliyor musun..

irem-- aa... ayrıldı mı yani...
erol-- öyle dediler..
tuna--ilk defa..tesadüfen naille karşılaşmışlar bugün..cansu o geldiğinde,hiç görünmüyordu..  nail çok şaşırıp tepki göstermiş..
iremin kaçırılmasından..burhanın gitmesinden,çiçekle ayrılmasına  kadar ..
cansuyu sorumlu tutmuş neredeyse.. adın bile sahteymiş demiş..
kendisi açıklamaya çalışmış ta, bana sizde konuşursanız iyi olur demişti..
ama ben çiftliğe gidemedim.. yarın konuşacaktım..

erol-- şimdi anladım.. o zaman en doğrusunu yapmış..
devam etmesi sizi de,kendisini de riske atmak olurdu..  naili karıştırmadan..
bu bahaneyle uzaklaştırmış kendisini..  akıllı kız,ne diyeyim..
hakkınızda hayırlısı olsun.. hadi gidin siz..

irem-- of ya,offf.. ersin beye sevgilerimi ilet dayı.. elbet bir gün bunun acısını çıkarırım.. gözüme görünmesin..
yengemi,oğlunu öp benim için.. hoşçakal..
tuna-- iyi geceler..

erol-- yengenle oğlum,İstanbulda.. bülentin oğulları için gitti..
benden duymuş olma da.. diğer doktor da,gelecek cuma günü gidecekmiş..
o gün doğacakmış bebekler.. onu bekliyorlarmış.. ama sancılanırsa hemen alırım, dedi sevinç..

irem-- hadi ya.. o dediğin doktor Adanada.. yarın gelmişken,gideyim derse
nişan var,yayın var.. ben bulunamam..

tuna-- sağlıkla doğsunlarda.. bulunmayalım.. kısmet bu işler..
erol-- eğer dediğin gibi olursa.. gitmen için,sana bir iyilik yapabilir ersin bey..

irem-- aman kalsın,istemem iyiliğini.. ona borçlanacağıma,gitmem..
uykum geldi,hoşçakal..

el salladı,ben hareket ettim.. boş yolda,son sürat .. beş dakikada,eve geldim..

********
evin kapısını tuna açtı,ben ışığı bile açmadan.. içeri gidip,kıyafetlerimi çıkardım ve banyoya girdim..

suyun altında sakinleşmeye çalışırken.. kabini tıklattı tuna..

irem-- evett..
tuna-- kahve..şarap,cin-tonik .. votka-kola.. seç..
irem--(saçlarım köpük köpük olsa da..kabini aralayıp.. şortla karşımda duran tunaya baktım) hiçbiri.. sakinleşmek içinse,bana onlar iyi gelmiyor..

tuna--biliyorum da.. (elindeki zarfı gösterdi) bunun için önerdim.. cansudan.. kapının altından atmış..
irem-- dayımın söylediğinden başka, ne yazmış ki..
tuna-- çok şey..
irem-- olan olmuş.. kararını değiştirebileceğim,bir durum yok nasılsa.. kendimi daha fazla geremeyeceğim,sabah okurum..  (kabini kapattım..)

tuna-- ................
irem-- tunaa,ne duruyorsun..cevzeyi ocaktan alsanaa..
tuna-- hah hah hah..