Translate

25 Mart 2013 Pazartesi

1681.bölüm..


tuna--ali,yardıma ihtiyaç var mı..
ali--sağol tuna,yok..

irem-- zuhal niye kurtardın dayımı.. belki benim sebebim vardı.
zuhal-- varsa bile.. babamı karıştırma..  dayıma kıyamadım işte..

erol-- canım benim.. ergün,havluyu al arkamdan.. hepiniz sağolun..
ali-- (ergün abim alırken.) ay şişeyi unuttukk..
ziya-- ben getireyim hemen...
erol-- ziyaaa..
irem-- sen dur ziya,ben getiririm..
erol-- (kolumu tuttu) allah kimseyi seninle,ziyanın diline düşürmesin..
ziya--irem--aminnn..

tuna--ergün--ali--zuhal--erol--hahh hah hah..

***********
biz arabalara binip,ters yönlere hareket ettik... ben kullanıyorum..

erol--(gülerek )  tuna bu senin araban değil mi.. niye irem kullanıyor..

tuna-- (sigara verdi dayıma,kendisi de aldı.. gülerek ) öyle de..
ceza yememem için,kullanıyor..

irem--sen nasıl arabasız geldin,dayı... saatte çok geçti,geldiğinde..
takip ediliyorum da.. benim için mi geldin yoksa..

erol-- ben gelecektim zaten.. takip edilmiyorsunuz da.. nedim bey ulaşamamış size.. sayenizde yalan söyledim ve ortaya çıkmış.. mutlaka irem hanımı bulup konuşun .. yarına kalmasın dedi.. ablama geleceğini tahmin edince,taksiyle geldim..  içkili yakalanmak hoş olmuyor..

irem-- hıı.. nedim beye soracaktım da fırsatım olmadı,aramak için..
hanımım raporlu,perişanız dedi.. biraz sonra gülderen hanım geldi..gayet iyiydi.. son olay ne oldu dediğim için,yalana başvurdu sanmıştım.. demek nedeni sendin..

erol-- evet.. beraberdik ,seni aradığında.... ama resmi başka misafirlerimin geldiği ve birlikte bir yere gitmemiz gerektiği haberini alınca..
" kısa kes, konuya girme.. hanımım rahatsız de "diye sufle verdim.. o da abarttı.. sebebi benim yani.. ama son olayı şimdi de sormayın..henüz sonuçlanmadı..

irem-- pekii,dinleme cihazlarını sorayım bari..

erol-- hiç ilgim yok..
 geldiğimizde ersin beyin üstünde dinleme cihazı vardı,kurtlardan dolayı
çıkardı ve girdik diye biliyordum.. nasıl kamufle etti de.. koydu haberdar değilim..
bugün saat beşte aradı.. (gülerek )" izinle dinleniyordu..cihaz bulunup, şelaleye yada denize atıldı sanırım.. ara ara kuvvetli su sesi dinliyoruz .. ama diğerinden gelen sese mana veremedik..hırıltılı,sürükleniyormuş gibi..   yanlışlıkla kurt mu yuttu acaba.. hayvana bir zarar gelirse çok üzülürüm.. ne olduğunu, çaktırmadan
anla da.. bana haber ver.. seni o yüzden aradım "dedi..

apartmanlarının önünde durdurdum arabayı.. arkaya dönerek..