Translate

25 Mart 2013 Pazartesi

1678.bölüm..



beraber çıktık hastanenin dışına..
onlar rekinle deryaların arabalarına oturdular..
yarın görüşürüz diyerek.. gönderdik.. bizde arabamıza oturup hareket ettik..

**********

irem-- tunam,ikimizde yorgunuz ama teyzemlere uğrasak diyorum..
hem özledim,hem nişan için ne yapabiliriz diye sorarız.. abimi de çağırırım..

tuna-- peki ama fazla kalmayalım..

irem-- tamam.. tuna ben  iki jeep siparişi verdim.. bekir bey ve rekin için.. jest amaçlı  düşündüm.. hatta benim arabayı yıkatıp ,deposunu doldurdum ..
gelinceye kadar kullanması için.. bekir beye götürecektim..
 ama yanlış anlaşılabilirim diye yapamadım..

tuna-- evet anlaşılabilirdin.. düşüncede kalması iyi olmuş hayatım..
arabayı rekine vermende sorun yok.. sahibi kendisi zaten..
ama bekir beye verme bence.. başkaları da bekleyebilir.. hediye,jest kapsamı geniş.. böyle bir durumda.. altında başka bir şey ararlar..

irem-- böyle durum ne..
tuna-- mahmut beye fabrika için onay vermiş ya..
rüşvet gibi görünmez miydi,sence..

irem-- aa... ama ben vakıf için yaptıklarına teşekkür amacıyla..
verecektim jeepi..

tuna--ben biliyorum ,aşkım.. başkalarının ne dediğini de ,çok umursamam ama..
odak noktasında sen varsan.. yanlış anlaşılmalara mahal vermemek
 lazım.. acele etme,biraz zaman geçsin.. ben verebilirim,rekin verebilir..
yada o almak ister,fiyatını minimum tutarsın.. hediye gibi olur.. tamam mı..

irem-- tamam..

*****
sevim teyzemlerde..terasta oturduk,serin serin..
bizim için ayırdığı ,içli köfteleri.. sarma -dolmayı yedirdi teyzem..
muhteşem olmuş.. onlar bambaşkalar.. çok da özlemişim..hasret giderdik..
 saadet teyzemlerdeymiş anneannem.. babaanne de..
safiye halaya gitmiş.. yayladan geldikleri için..özlemişler kızlarını..

çay doldurup,getirdi zuhal.. bize verirken.. kapı zili çalınca..

ergün abim,eğilip  sokak kapısına  baktı.. gelen görülüyor,çünkü..
ergün-- dayıı,geliyorum..
koşarak indi merdiveni.. otomata basıp,kapıyı açtı..

osman-- sevim, erol için.. annemin hazırladığı ilaç nerede..
sevim-- burada..
irem-- ne hazırladı, enişte..
osman-- kocakarı ilacı.. beli ağrıyormuş ta.. iyi geldi dedi..ikinci tertip yaptı anam da..
irem-- hıı..

dayımla ergün abi,geldiler yanımıza..
erol-- (gülerek ) iyi geceler.. nasılsınız gençler..
iyiyiz derken ayağa da kalktık..
teyzemin ve eniştemin elini öptü.. kucaklaştılar..
sevim--aç mısın erol..
erol-- yok ablam,sağol..

bizlerle de.. öpüştü..tokalaştı.. oturduk..
osman-- belin nasıl ..
erol-- belim.. hı.. iyi iyi.. nazile nenenin ilacı iyi geldi..

irem-- duymamıştım,belinin ağrıdığını geçmiş olsun.. doktora gittin mi..
erol-- (ters ters bakıp ) sağol,gittim..
osman-- sevim ,gel getirelim.. yesin..  zayıflamış baksana.. kendine bakmıyor ki..
erol-- eniştem,ablam.. hiç zahmet etmeyin.. doktor kilo ver dedi..ondan yemiyorum..

teyzemle eniştem,aldırmadan.. alt kata indiler..

zuhal--dayıı.. sana yemekle,ilaç getirecekler.. hah hah hah..
erol-- (gülerek ) dalga geç bakalım..
zuhal-- ay ben seninle dalga geçer miyim hiç..
olacakları söyledim sadece.. sen belim ağrıdı dersen.. olacağı bu..
dua et,babaannem yok.. kupa çekilip,yakı yapıştırılırken..
konuşmasından kesinlikle beynin uyuşurdu..

irem--zuhal-- ziya--erol--tuna--ergün--ali--hah hah hah..