Translate

22 Mart 2013 Cuma

1676.bölüm..


özcan,ercan bey.. güzide hanım,mahmut bey ve tuna.. aşağıya inmiş,girişte bekliyorlardı.. batu bey ile yanlarına gittiğimizde.. tebrik ettiler..

özcan-- kesinlikle kadrolu olup devam etmelisiniz.. ışığınız var,yakışıyorsunuz..
hepimizin ortak kararı bu.. üçüncü tekil şahıs da,mr.smith de.. bizimle aynı düşünceleri paylaşıyorlar..
ercan bey.. maddi ödülü almak istemediğinizi söylediği için.. başka birşey düşündüm.. irem hanım..
 mr.smith ve abdullah beyin onayı ile.. işi mutfağından öğrenmeniz,bir nevi staj yapmanız amacıyla..  size tüm kapılarımızı açmayı ve imkanlarımızdan yararlandırmayı öneriyorum..  kadro öncesi,hazırlık ve geleceğe yatırım yapıyorum yani..

irem-- (gülümsedim ) çok sağolun.. şu anda söylemek istemediğim kararımın sonrasında..  öneriniz kaçırılmayacak bir fırsat,özcan bey.. çok memnun olurum doğrusu..
geleceğe yatırım dediğiniz için söylüyorum;hırslı ve başarılı bir öğrenci olmamın yanısıra..  biraz asiyimdir,katı kuralları sevmem.. olduğum yeri mutlaka etkilerim,benden bir iz bulursunuz.. açık olmak adına ,bilmenizde fayda var..
yani yaptığınız özveriye rağmen, anlaşamayabiliriz..
arada güzide hanım var.. üzülmesini istemem..
şimdi vazgeçerseniz,hiç darılmam.. eğer vazgeçmezseniz sınırlarımı sonuna kadar zorlar ve kullanırım.. seçim sizin..

özcan-- iş hayatındaki başarınıza ve ikna yeteneğinize inandım..
ama zorlanacak sınırların da,sınırı olmalı.. ne demek istediğimi kendiniz göreceksiniz.. vazgeçmiyorum..

irem-- güzell.. bende..

bir kahkaha koptu ki,hiç sormayın..

irem-- son olarak birşey sormak istiyorum.. bu staj hangi tarihler arasında
geçerli.. yarın başlayın derseniz.. boşuna konuşmuş olacağız da..

özcan-- süresiz.. ne zaman uygun olursanız,gelin .. inceleyin,konuşun..bilgi alın..
bölüm,birim kısıtlamanız yok..
irem--  buna gerçekten çok sevindim.. özcan bey.. teşekkür ediyor,
 bana dayanmanız için sabır diliyorum.. sık sık şikayet edileceğimden eminim..
 iyi geceler..

kahkahalar atılırken.. tokalaştık.. köşke davet ettim ve ayrıldık..

********

arabaya bindiğimizde..

tuna-- yayında da,sonrasında da harikaydın aşkım.. üçüncü tekil şahıs seninle gurur duydu..
irem-- (uzanıp yanağını öptüm ) teşekkür ederim,hayatım..
hastanede anar 'ı ziyaret ettikten sonra.. özel olarak da teşekkür edeceğim sana..

tuna-- (gülerek ) çiftliğe gidemedim,önerinden sonra.. hastaneye de  gitmek istemiyorum..
irem--(hareket ettim )bende ama mecburum.. inşallah durum düzelmiştir de..
vicdanım rahat eder..