Translate

22 Mart 2013 Cuma

1675.bölüm..


güzide-- tuna bey gitmiyorsunuz ,değil mi..
tuna-- aslında gidecektim..
özcan-- eşinizi dinlemeyecek misiniz..
irem-- (tunaya bakarak,gülümsedim) bu laf çok ağır oldu.. hadi git gidebilirsen..

bir kahkaha yükseldi,oturanlanlardan..

tuna-- iyi,işin bitince beraber gideriz..
irem-- anlaştık..

bizimle asansöre kadar geldi.. çağdaş beyle biz indik aşağıya..

*************

 ölçülü bir samimiyet,ses tonundaki sıcaklık dinleyiciye ulaşıyor ve takdir görüyor.. birde moral motivasyonum bu kadar fazlayken.. rekorumu egale etmem normaldi aslında.. ama ukalalık etmedim..
bir dakikalık arada.. suyumu içerken.. kumanda kontrol odası pek kalabalıktı.. şadi beyin de ,zıpladığını gördüm bir ara..

kulaklığıma ;karşıda olmamasına rağmen.. özcan bey sesi geldi..

özcan-- (gülerek ) irem hanım, tebrik ediyorum/ ediyoruz.. /ediyorlar.. ediyor.. biraz karışık oldu ama  anladığınızı umuyorum..

irem-- (gülümseyerek ) anladım,özcan bey.. birinci tekil şahısla..
birinci ve üçüncü çoğul şahıslara  teşekkür ederim..
üçüncü tekil şahıs kesinlikle unutulmamış olup.. ........
 yayın başlıyor diyerek ,durumu kurtarayım bari..

kahkahayla gülme seslerini duydum.. yukarıdalar demek ki..

özkan-- öyleymiş,iyi yayınlar..

ses kesildi.. ve çağdaş bey,işareti verdi.. ben haberleri okumaya başladım..

**********
 yayını bitirirken.. mutad konuşmamı yapıp.. teşekkür ettim..
çağdaş beyin işareti ile kulaklığımı çıkarırken..
radyodan daha etkili bir yolla..mesela tv ile.. geniş kitlelere ulaşmak istediğim konusunda, kararımı vermiştim.. o anda,hayal gibiydi tv olayı..
nasıl olacağını değilse de..  birgün mutlaka amacıma ulaşacağımı biliyordum..
proğram yapımcısı olabilirdim..
onun için de,bilgimi geliştirip.. alt yapıyı oluşturmak adına.. ne yapabileceğimi araştıracaktım.. spiker adını yazıp,imzamı atarken..gülümsüyor muşum..

kapı açıldı... batu beyle şadi bey içeriye girdiler..

batu-- şadi bey..öz güven böyle birşey işte.. ne kadar emin , kendinden.. gülümsüyor,gördüğünüz gibi.. ne oldu bile demiyor.. 

şadi-- evet.. tebrik ederiz,irem hanım..  rekorunuzu kırdınız.. 
ödül gelir mi bilmem ama...ben kesinlikle dolma istiyorum.. muhteşemdi.. kendimi kaybetmişim.. 

batu--irem-- hah hah hah..