Translate

22 Mart 2013 Cuma

1674.bölüm..


güzide hanım,mahmut bey.. batu bey,ercan bey ..çağdaş bey  geldiler ..
 tokalaşıp,merhaba..hoşgeldiniz denildi karşılıklı..

mahmut-- çookk teşekkür ederim ,irem hanım...
irem-- rica ederim.. hayırlı uğurlu.. bol kazançlı olsun..
mahmut-- sağolun,inşallah..

ben tunaya ercan ve çağdaş beyi tanıtırken.. oturdular.. içecekleri geldi hemen..

irem-- batu bey.. organizasyon süper olmuş..
batu-- beğenmenize sevindim..   dolma,sarma.. börek getirmişsiniz.. ama keşke bizde tadabilseydik.. şadi beye teslim etmeniz ne büyük bir talihsizlik..

kahkahalarla güldük..

tunanın görevini sordular.. güzide hanıma, o da söyledi..

özcan--  irem hanım.. çalıştığınız için, gelmenizin aksadığını söylemişti bana.. bugün bir dinlenme  rekoru daha kırılırsa.. bize fazla zaman ayırmanızı,hatta işinizden ayrılmanızı bile teklif edebilirim..

mahmut-- yapmayın özcan bey..ayrılamaz.. irem hanım,patron..
holding yönetiyor.. ve o işte de çokk çok başarılı.. ikna yeteneği müthiş..

batu-- bende çok uyanık,esprili .. yardımsever,paylaşımcı ve dil hakimiyetinin süper olduğunu söyleyebilirim..

çağdaş bey saatine bakınca..

irem-- mahçup ediyorsunuz beni.. çok sağolun..
özcan bey; işimi bırakmam söz konusu değil..
burayı da, güzide hanıma verdiğim söz için bırakamıyorum..
bana güvenip destekleyenleri,hayal kırıklığına uğratmamak adına sınava da gireceğim..

güzide-- (gülerek ) vee.. söke söke kadrolu olacaksın,değil mi....
irem-- (güldüm ) evet,inşallah..
batu--yusuf bey, bu bölgeye iki kişi alıncağını söyleyince.. irem hanım..
acaba ikinci kim olacak demişti de..

kahkahayla gülündü yine..
ercan-- tuna bey,yazılı cevap verileceği için.. eşinize grammeri biraz hatırlatmanız gerekebilir..


tuna-- (gülerek ) ercan bey.. o bilmediği olursa sorup,mutlaka öğrenir..
öğrenci yetenekli, mrs.elizabeth de.. yazılı-sözlü temel bilgiyi beş yaşından itibaren.. mükemmel vermiş..
sonrasında da.. gerek çevirilerle.. gerekse ticari prosedürleri  uygulama anlamında.. her türlü, ingilizce yazışmayı hazırlayıp tecrübe kazandı..
şimdi de..  ithalat-ihracat yapıyor.. daha ben,ne hatırlatayım ki..

irem-- sağol,hayatım.. (saatime bakıp ) saati hatırlatabilirsin.. bana müsade..  
özcan-- tabi,buyrun.. sizi dinleyeceğiz.. başarılar diliyoruz..
irem-- sağolun..

ben kalkarken.. tuna ve çağdaş bey de kalktılar..

güzide-- tuna bey gitmiyorsunuz ,değil mi..
tuna-- aslında gidecektim..