Translate

16 Mart 2013 Cumartesi

1672.bölüm..


on -onbeş dakikada herşeyi konuşup,kahvelerimizi içtik..
ben masamın üstünü düzenleyip.. arabamın anahtarını çantama attım..

temizlenip.. makyajımı tazeledim.. sifonun içindeki poşeti de alıp.. kağıt havluya sardım..
odaya geldiğimde.. tuna koltukların,sehpanın altlarını kontrol ediyordu..

irem-- hazırım..
tuna-- tamam..
irem-- (tepsiyi,fincanları da aldım..  asansörle aşağıya  indik..
sadece gülçin var.. mutfağa bıraktım elimdekini..
saklama kaplarına..dolma sarma ve  poaça börek doldurdum.. poşete koydum güzelce.. dinleme cihazını da alıp salona geldim.. gülçinle tuna.. bahçede konuşuyorlardı.. yanlarına gittim..) sen de gitseydin ya,gülçin..

gülçin-- tuna beyle konuşmak istedim,irem hanım.. tesadüfen,köşkün önünde
 karşılaşınca.. nail,çok şaşırdı ve tepki gösterdi.. konuşmak için çiftliğe gittik..
söyleyebileceklerimle,ikna etmeye çalıştım ama tuna beyde söylerse iyi olur..
elemanlarınız daha önceden tanıştığımızı bilmemeliler,açığa çıkarsam kalamam..
burhanla,çiçeğin ayrılmasından.. tam gittiğim gece,sizin kaçırılmanızdan.. bile beni sorumlu tutuyor neredeyse.. ne yüzle gelip,işe girmişim..  daha neler neler..

irem-- bende söyledim,birşeyler.. takma kafana.. (avucumu açtım..
kağıt havluya sarılı poşeti gösterip) bunu yukarıda halının altında buldum gülçin..
büyük ihtimalle monitöründe görülmemiştir.. kurtlarda tehdit olarak algılamadılar.. bu dinleme cihazını..
ve resmi olduğunu sanıyorum.. kimin koyduğuna ilişkin şüphelerim de var..

gülçin--(hayretle )  benden mi,şüpheleniyorsunuz..
irem-- saçmalama gülçin. şüphelensem, sana söyler miyim.. düşünürsen,bulursun..
yarın kimse gelmeden.. her yeri kontrol etmeni istiyorum..işin bitinceye kadar
beklesinler..   ergün abimi de,çağıracağım..

gülçin-- peki,anladım.. ben onu alayım da,inceleteyim.. işimi de,şimdi
zaman kısıtlaması olmadan.. yapayım diyorum..
tuna-- tamam,nasıl uygun görüyorsan yap ama demir kapıyı kilitle..
malum derya karşıda oturuyor... içeride kim var demesin..
gülçin-- önlem alırım..

irem--dikkatli ol..  gecikiyorum,hoşçakal..
gülçin--güle güle..

çıktık bahçeden.. arabaya binerken.. o da kapıyı kilitledi..
irem-- gülçinn.. yemek ye.. tuğrul abimle,ela da gelebilir..haberin olsun..

gülçin-- pekiii..

********
 yayına yarım saat var da.. organizasyon olacağı için acele ettik..
 radyo binasının önüne park etti.. indik ..
beraber binaya girerken.. ben kendi kartımı taktım.. görevli bayan.. tunaya ziyaretçi kartı verdi..

-- irem hanım,teşekkür ederiz..sayenizde  hepimiz nasiplendik..
irem-- (gülümsedim ) afiyet olsun (yaka kartından adını okudum )adalet hanım.. kısmetiniz hep bol olsun..
-- amin..  kafeteryaya çıkacaksınız.. buyrun sizi  bekliyorlardı..
irem-- sağol..

tunayla yürüdük,asansöre doğru.. kattaymış.. bindik..

tuna-- bak,sakın ben gelmeden.. gitme tamam mı..
irem-- tamam..
tuna-- lafta kalmasın da..
irem-- kalmazz.. tabi sen çok gecikmezsen..
tuna-- iremm.. çok yorgunum,çiftliğe gitmemeye bahane arıyorum zaten..bekle lütfen..
irem-- (gülümseyerek ) peki kocacığım.. uslu olacağım söz..
tuna--  içimi ferahlattın..