Translate

16 Mart 2013 Cumartesi

1669.bölüm..


turgut-- anlattım,suçsuzluğunu.. çok pişman üzgün ama yaseminin hareketi .. ilişkilerini koparmış.. öyle dedi..
büyükleri görmeliydiniz.. yavrum kuzum diye sarıldılar.o ,ellerini öpüyor anacığım diye.. filmdi canım.. hele annem.. başrollerde..
saçını okşuyor" iyileş de,konuşur anlaşırsınız oğlum.. sana tıraş önlüğü diktim..
damat olunca giymezsen, darılırım valla.. keriman pijamalarını dikti..
çok yakışacak..  yaseminin geceliğinin robasını kanaviçe işlettik..
ipekliden ,tiril tiril.. süper oldu.. turgutt,bunu çevir çabuk "
bunun gibi ne konuşmalar.. insanın yüreği dayanmıyor.. göz göre göre
ayrılıyorlar.. yasemine engel olabilseydim keşke.. diye kendimi suçluyorum..
boğuluyorum.. ben dışarıdayım..

kalkıp,gitti..

deryaya ,vahide hanıma soruyorlar.. bu kim diye.. kiloluyum,gözüm mavi .. kirpikler kocaman.. beni tanımadılar..

tunayı hiç bilmiyorlar tabi.. tuna ufuğa karımı alabilirmiyim demiş ve
birbirimize  sevgiyle bakmışız.. tam o sahnede.. kumandaya basıp ,durdurdum videoyu..
irem-- bu erkek ve kadın hakkında ne düşünüyorsunuz..
şule-- erkek kadını,çok seviyor..
bedri-- e kadının da.. erkekten aşağı kalır yanı yok ki.. bakışa
baksanıza.. ömrümü veririm,yalansız ve riyasız bu tarz bir bakışa..

melis-- ne mutlu onlara.. kadın çok güzel.. adam çok yakışıklı..
evliler ve aşkları bize kadar yansıyor.. daha ne söylenebilir ki..
ilter-- irem hanım, tanıdığınız.. samimi olduğunuz bir çift mi..

irem-- evet.. yakından tanırım.. niye sordunuz..
ilter-- erkek feci kıskanç gibi geldi bana.. tahminim doğru mu..

melis-- kadına baksana,sülün gibi.. ben bile kıskanırım yani..

şule-- sen hemcinsini imrenme anlamında kıskanırsın.. ilter beyin dediği
kıskançlık değişik.. biraz, hıımm.. nasıl desem..tehlikeli... kadına
hiç kimseyi yaklaştırmak istemeyecek cinsten.. doğru mu ilter bey..

ilter-- mükemmel anlattınız,şule hanım..
bedri-- şimdi kim olduklarını söyleseniz..

irem-- hepinizin gözlemleri çok başarılı..  tespitleriniz de doğru...tebrik ederim.. kim olduklarını bulacağınıza da eminim.. sürprizi bozmayalım.. siz seyredin,benim çalışmam lazım..
vahide hanım,derya.. gülçin.. songül.. söylemeyin sakın..

tamam dediler..

kumandayı bırakıp,kalktım.. mutfaktan bir bardak kola alıp.. deryanın odasının önünde,oyalandım.. anahtar deliğinden bakıp.. telefonu kulağında görünce..
biraz umutlanıp.. asansörle yukarıya çıktım..
saat dört olmuş.. hava sıkıcı.. durum can sıkıcı.. bunaldım..

elimi yüzümü,kollarımı yıkadım.. deodorantımdan sıktım..

odama girip..  çiçeklerimin,yerini değiştirdim..
menekşeleri pencere pervazına koydum ..  koltuklarla,sehpaya küçük dokunuşlarla hava verdim.. yerdeki halı gözüme battı birden..
hava çok sıcak ya.. kaldırayım dedim.. belimi ağrıtmadan..
sehpanın altından halıyı ayağımla çekerken..
ahşap parkeden..  değişik bir sürtünme sesi.. geldi..

halının altını çevirip..minicik iki dinleme cihazını görünce.. beynimden vurulmuşa döndüm.. geçen gün geldiklerinde ersin bey oturmuştu  orada..
 fark ettirmeden,nasıl girdirdi acaba..
maxle tina boşuna çırpınmıyorlarmış demek ki..  korumasa ne yapacaklardı kimbilir..  kahretsin ya,kahretsin..