Translate

16 Mart 2013 Cumartesi

1668.bölüm..


içeriye girdiğimde.. şule hanım ve turgut.. telefonla konuşuyordu..
diğerleri de,vahide hanımın ve deryanın yanındalar..
 gülçine göz kırptım.. derin bir nefes verdi..

irem-- çay iç,gülçin..
gülerek.. benim ve gülderen hanımın bardağını da alıp.. mutfağa gitti..

bir sigara alıp,yaktım.. gülderen hanımın karşısına oturunca ..
şule hanım..  telefonu işaret ederek.. delireceğim diye eliyle anlattı durumu..

irem-- (kaşlarımı çatıp) kim ki..
şule-- (ahizeyi kapatıp ) mehmet bey.. bu üçüncü arayışı.. özür diliyor ve unutmuşum diyerek.. bir araç istiyor.. ama derdi sohbet etmek.. bekar mısınız,nerelisiniz..  dedi bana..

irem-- hah hah hah..  daha ne istiyorsun.. sipariş almak lehine..
bunu kapatta.. bir daha ki telefona başkası bakar..

şule-- tamam..

gülçin çaylarımızı getirdi.. kendisi de alıp,dışarıya çıktı..

gülderen-- irem hanım,bayii ne zaman açılacak.. ben arabamı değiştirmek istiyorum da..
irem-- bir ayı bulacak gibi.. mr.blaunt.. kompleks bir yer yaptırıyormuş..
ama eğer arzu ederseniz ben fabrikadan getirtebilirim..  modeli belliyse.. hemen sipariş vereyim..

gülderen-- çok iyi olur da.. sizin jeepin fiyatını duysaydım önce..

irem-- ayrı gayrımız yok demediniz mi.. yönetim kurulu üyesi.. eşiniz, fabrika çıkış fiyatından .. alır size.. bir eylül itibariyle.. herkese kar payı dağıtımı  yapacağım.. hallederiz demem onun içindi.nedim bey,hiç birşey için zorlanmayacak yani.. hattaa gelişmiş sandal bile alabilir..

gülderen-- eyvahh.. yandık desene..
irem--gülderen-- hah hah hah..

********

on dakika sonra kalktı.. onu arabasına kadar,yolcu ettim..
peyniri de,beğendi.. üç kiloyu taşıtmadım artık..

içeriye girdiğimde.. yine telefon çalınca..

irem-- yasemin sen bak.. eğer mehmet bey ise bana ver..

yasemin-- tamam.. (açtı ) alo.. alo.. ................................. (ingilizce ) bir dakika beklerseniz.. ...... .......................... (deryanın odasına bağlayıp... ) derya hanım,açmayın da..  müsade ederseniz odanızda konuşayım..

derya-- tabi tabi... gel.. (salona çıkınca ) melis hanım nerede..
melis-- buradayızz.. video seyrediyoruz..
derya-- ne videosu..
melis-- açılışınızın videosu..

turgut-- bende görmedim.. getirin.. buradaki tv de seyredelim.. ekran daha büyük..
vahide-- orada seyredilir mi bilmiyorum ,turgut..

ilter-- ben bakayım,vahide hanım.. (gelip tv ye baktı ..video player ı getirip.. kablolarla bağlantıyı kurdu.. açtı ve sonuç mükemmel.. ilk defa seyredeceğim bende.. )
irem-- eline sağlık.. toplanın hadi.. (kısık sesle yanımdaki sandalyede
oturan, turguta )yasemin iyi mi bir baksan..

turgut-- değil,sesini duydum ..
irem-- off of.. sen anlatmadın mı,hastanede..