Translate

13 Mart 2013 Çarşamba

1667.bölüm..


peyniri getirdiler turgutla.. iki kasanın içine koymuşlar..
mutfağa götürürlerken.. birisinin üstünde yazan fiyata baktım..

irem-- vahide hanım.. elli lira ver naile..
vahide-- tamam..
gülderen-- nerenin peyniri,bunlar..
irem-- bizim.. nail ,kimse yok diye sütü değerlendirip.. çok güzel peynir yapmış.. dün tadına baktık.. taze daha ,tuzlu değil..
gülderen-- bende alayım..
irem-- tamam..

gülderen-- birde evimizi artık alsak diyorum..
irem-- acelesi yok,gülderen hanım.. nedim beyle hallederiz biz..
gülderen--  ayrı,gayrımız yok..irem hanım.. benimle de halledebilirsiniz..
irem-- öyle ama olmaz..  (gülçin yerine gelince.. ) gülçin, geciktin..sorun yok değil mi..


gülçin-- yok da.. tesadüfen naille karşılaşınca.. konuştuk biraz.. o yüzden geciktim..
irem-- ( gülümsedim ) onda sorun var mı..
gülçin--artık yok .. sanırım..
irem-- iyi sevindim.. arkadaşlarla tanış.. işe başladılar..
gülçin-- tamam..

naile poaça,börek.. vermiş songül.. poşeti,kasaların içine koymuş..

nail-- irem hanım,ben gidiyorum.. istediğiniz birşey var mı..
irem-- (gülerek ) yok,sağol.. oturup,bir çay içseydin ya.. hem  kasalarla nasıl gideceksin.. nail..
nail--kamyonet var.. gülçin hanım anlatır size..  başka zaman içerim.. ev temizlendi,beyaz eşya gelecek gideyim..

irem--  beyaz eşyayı ,sen almadın değil mi..
nail-- (gülümsedi ) yok,almadım..
irem-- iyii.. herşeyi sana yıkacaktı uyanık..  ( yolcu etmek için kalktım.. kapının önünde.. durdu )
nail-- (kısık sesle ) gülçin mi,diyeyim cansu mu.. burada ne işi var onun..
 burhan onun için mi,gitti..  ayrılmalarının gerçek sebebi bu muydu.. yoksa..

irem--hayırr.. değildi tabi ki.. (indim bahçeye,beraber yürüyoruz.. )
 çiçek ve burhanın arasında olanlarla ,bu durumun hiç alakası yok.. gülçin barıştırmak için,çok uğraştı.. inan bana..
nail-- peki,size inandım..ama ona değil.. adı bile sahteymiş.. hoşçakalın..

irem-- naill.. yanlış anlıyorsun.. öyle söylemesi gerektiği ,aklına gelmiyor mu..  okurken benim hayatımı kurtardı.. o, dost.. yoksa ben onu işe alır mıydım ..
nail--.........................