Translate

13 Mart 2013 Çarşamba

1665.bölüm..


kahkahayla güldük.. o da rahatlayıp aradı..

şule-- iyi günler, mehmet bey ile görüşecektim.. .................
merhaba mehmet bey..  ben şule,bahadır holdinge vereceğiniz siparişi almak için aramıştım.. .................................... evet.,evet yeni başladım.. ............................. (kaşlarını çattı,bana bakarak .. ahizeyi kapatıp ) bu adam bana "geç bunları yavrum" diyor..  numara düşmedi mi , acaba..

irem-- (aldım ahizeyi ..dinliyorum.. mehmet bey konuşuyor..
"şulee.. ne siparişi almak istediğini anladım.. kim arattırıyor,onu söyle..uygun siparişi vereyim" diyince..kapattım .. ben aradım )  merhaba,mehmet bey.. nasılsınız..

mehmet-- oo ..sağolun,siz nasılsınız..
irem--çok şükür iyiyiz..az önce,yeni işe başlayan şule arkadaşımız  sizi aradı.. hatlar karışmış sanırım.. geç bunları yavrum demiş..  telefondaki kişi..

mehmet-- ................ sahi mi,çok üzüldüm.. telefon  çaldı da.. parazitliydi.. kapattım..

irem-- eminim,mehmet bey.. böyle yanlışlıklar oluyor malesef.. ..
ama yine de..  benim adıma,sizi arayıp.. siparişinizi almaktan başka amacı olmayan..  genç,kültürlü ve güzel bir kızın.. üzülmesine neden olan için, iyi duygular beslemiyorum..
ilter bey,bedri bey.. melis hanım da arayabilirler..haberiniz olsun..
veriyorum şule hanıma..siparişinizi tamamlayın..iyi günler..

irem-- ( ahizeyi kapatıp) baştan başla.. kendini tanıt yine.. ses tonun
duygunu belli etmesin.. sakin..
şule-- (aldı) ama sizin ki belli oluyordu.. dövdünüz resmen..
irem-- (güldüm ) yok canım,bu dövme değil.. net ve açık konuştum sadece ..

şule-- merhaba,ben şule... (.....) bahadır holding adına arıyorum..
mehmet bey,nasılsınız.. .......................... teşekkür ederim,bende iyiyim.......................... ...................... evet,öyle oldu.. kendini bilmez
çok malesef................................ sizin özür dilemenize gerek yok mehmet bey...
........................... sağolun.. ben siparişinizi alabilir miyim...
(yazıyor...  teyit için tekrar etti )  tamam mehmet bey.. derhal ileteceğim
siparişinizi.. ........................ (gülümseyerek ) anlayışınız için sağolun..
iyi günler dilerim........................... rica ederim,hoşçakalın..

kapatıp,bana baktı..

şule-- mehmet bey,özür dilemekten mahvoldu..
irem-- eminim.. yasemin ara hadi..  (şule hanım kalkınca.. ) iki güne kadar sizin masalarınızda gelir.. yerleşirsiniz..
melis-- (kahve filcanlarını,bardakları topladı.. tepsiye koydu..eline sağlık dedik.. ) götüreyim bari..
irem-- turgut,melis hanıma iş ver.. temizliğe başlayacak sanırım..

kahkahayla güldük..