Translate

13 Mart 2013 Çarşamba

1664.bölüm..


vahide-- (gülerek ) yok.. plan yapamasın diye söylemedim..

irem-- deryaya diyorduk ama sende çok acımasızsın yani..
okul açıldığında veriyorum, tatili ki.. sen rahat rahat gez,eğlen diye..
hatta nikah  kıyılabilecek zaman bile yarattım sana..

vahide-- irem hanım..  gayet iyiyiz böyle.. o da bana bıraktı,bekliyor.. seviyorum ama evlenelim diyemiyorum..
irem-- sen çok akıllı ve bencilliği bilmeyen bir kadınsın..   ben sana güveniyorum,cesaretin olduğunu da biliyorum.. .. mutlu olmak ikinizin de  hakkı.. kaçırma elinden..

telefon çalınca..
vahide-- ufff.. motive olmuştum tam.. rekini arayıp.. peki bile diyebilirdim..  telefon tam zamanında çaldı..
irem-- hah hah hah..rekin ise.. söyleyeceksin,söz ver..
vahide-- (açtı ) bahadır holding..  (bana bakarak ) rauff.. merhaba..

ben şaşkınlığına gülerek, çıktım odadan.. kapıyı da kapattım rahat konuşsun diye..
 oturmuş kahve içiyorlar..
yasemin-- konuşuyorsunuz diye çağırmadık,irem hanım.. buyrun bu sizin..
irem-- tamam canım..
oturdum.. sigara ikram etti turgut.. yaktı.. sağol dedim..

yaseminin masasındaki kataloğu açıp.. bizim jeepin modelini buldum.
. onun da bir üst modeli   varmış..hemde otomatik vitesliymiş..
nasıl birşey olduğunu o zaman tam bilmiyorum da.  tahmin ediyorum sadece..
..  görmesi için.. masaya koyup..işaret ettim..


irem-- yasemin fabrikayı ara.. satış müdürüne.. bundan bir siyah,bir
beyaz iki tane göndermesini istediğimi söyle.. full donanımlı ,otomatik vitesli olsun.. ben alacağım..
sevkiyat beklemesin,acilmiş dersin.. mehmet beyle konuşun,onun siparişini de verirsin..

yasemin-- peki.. şule hanım buyrun,benim yerime oturup arayın..
şule kalkıp,geçti.. yaseminde yanında durup.. kısık sesle yönlendiriyor..

irem-- (heyecanlandığı için.. kahvesinin yanında ki suyunu verdim)
sakin ol..  yanlış yapacağın bir durum yok.. numara yazacaksın..
iletişim becerini görmek için ,ara dedim..

şule-- (sudan bir yudum alıp) biliyorum,ben hiç heyecanlı birisi değilimdir..
ne oldu anlamadım.. mideme kramplar giriyor..

ilter-- fazla yedin ya ondandır.. yada aşıksındır.. belirtileri tanıdığım için söze girdim.. teşhisi siz koyabilirsiniz ancak..
şule-- (gülerek ) sağolun ilter bey.. fazla yedim tabi ki..
derya-- annen baban ,yediğini görseydi keşke..

kahkahayla güldük.. o da rahatlayıp aradı..