Translate

13 Mart 2013 Çarşamba

1663.bölüm..


turgut-- (peçeteyi alıp,alnını yüzünü sildi ..gülerek ) bana feci  borçlandın yasemin..
yasemin-- ne yapalım,öderiz..
bedri--  samimi konuşmalarınıza bakılırsa,siz önceden tanışıyorsunuz sanırım..
yasemin-- evet bedri bey.. turgutla beraber okuduk..
aynı sınıftan birkaç arkadaşımız daha var ki..samimiyetimiz,onlarla da kardeşlik boyutundadır.. anneler,annemizdir..

melis-- hangi okuldan mezunsunuz,yasemin hanım..
yasemin-- yabancı diller.. ingilizce bölümünden mezunuz..formasyon da alıp,öğretmen olduk..

irem-- turgut.. alkollü bir içeceğe ihtiyacın varmış gibi,görülüyor..
turgut--  aynen öyle.. mahvettiler beni.. gülçin,arabanızı nereye götürüyordu..
irem-- (gülümsedim ) yıkatacak..
melis hanım ve bedri bey seninle çalışacaklar.. ilter bey ve şule hanımda
yaseminle.. size dediklerimi,istediklerimi arkadaşlara anlatırsınız..

turgut-- hayırlı olsun.. anlatırız tabi..

irem-- sen biraz dinlen,karnını doyur.. biz de,sofrayı toplayıp.. kahvemizi içelim.. ve çalışmaya başlayalım..

max ağzında topla gelince..
irem-- ay özür dilerim,max.. top oynayacağız demeyi unuttum..

hepsi güldüler..

irem-- ver topu.. tina gel kızım..
verdi elime ,tina da geldi..  topu atıyorum.. getiriyorlar..

irem-- derya,kurtlar hakkında bilmeleri gerekenleri anlatır mısın..
derya-- tamam..

biz oynarken.. herkes yardım etti.. masayı topladılar.. mutfağa taşıyorlar..
bende  kulubelerinin üstündeki ödül bisküisinden ikisine de verip..içeriye girdim..

yukarıda elimi yüzümü,ayaklarımı yıkadım.. ayakkabımı temizledim,
yemyeşil olmuş çimden..
makyajımı yapıp.. saçlarımı at kuyruğu topladım.. üstüme çeki düzen verip..
aşağıya indim..

turgut da üstünü değişmiş.. bu sefer, o anlatıyor işi..
vahide hanımın odasına girip.. kapıyı ittim biraz..

irem-- vahide hanım... sadun beyi ara da,yarın gelip.. ölçü alsın..
kullanmadığımız bir oda turgutların..bir oda da yaseminlerin olsun... daha derli toplu olur..

vahide-- peki.. ama salondaki masalar kalkınca burası bomboş kalacak..
irem-- kalkmasın şimdilik.. başka planlarım var.. dönünce belli olur..
sen tatilinde ne yapacağına karar verdin mi.. daha açığı rekinin haberi var mı..

vahide-- (gülerek ) yok.. plan yapamasın diye söylemedim..