Translate

5 Mart 2013 Salı

1657.bölüm..


yasemin-- hayır,istek o yöndeydi ama irem hanımın haberi yok..işe dönmem lazım dedim..
şaşkın ,üzgün.. eşyalarını toplamışlar.. herkes ağlıyordu.. sorguladılar,bende açıkça anlattım.. vedalaştık.. taksi çağırdım.. bizimkilerle beraber, binip gittiler..

(içini çekerek ) fabrikadan dökümanlar gönderilmiş..bizim sipariş örneği ve satış fiyatımız,oranlarımız faxla geldi.. nasıl yazılacağını,oranın uygulanışını anlattı satış müdürü..
 formlar,katologlar.. satış fiyatları vs. de mr.blaunta gitmiş..
fakat yer inşaası ile ilgilendiğinden..
bu ay sizin bölgenizden hiç sipariş alamayacağız herhalde dedi..
bende telafi edileceğine eminim dedim.. ben yokken mehmet bey
sipariş için aramış.. yemekten sonra arayacağım..

irem-- melis ve şule hanımla..  ilter beyi ürün,katolog.. fiyat ve sipariş alma konusunda bildilendirin  yasemin hanım... toplantı masasına geçebilirsiniz....
bende bedri beyi dinleyeyim..

yasemin-- pekii,buyrun lütfen..

irem-- bedri bey,nerelisiniz..

bedri-- Antalyalıyım,.. beş kardeşin en küçüğü.. 26 yaşında, halkla ilişkiler üçüncü sınıf öğrencisiyim.. ablalar,enişteler..abiler.. hepimiz turizmle ilgiliyiz.
tur otobüsü,rehberi.. seyahat acentası,otel.. restoran, animasyon..yat gezisi işleri yapıyoruz.. kimisi bizim,kimisi kiralık.. sezon uzun,kazanıyoruz çok şükür.. ingilizceyi okulda öğrenmedim yani.. pratik ,beş dilde de derdimi anlatırım..
ana-baba yok.. ablalar ana,enişteler babadır bizde.. saygı,sevgimiz sonsuz ve çok bağlıyızdır..  hiç birisi ,üniversite okumamış..
niyetli değilim..askerliğimi yapmışım.. çalışıp,paramı da kazanıyorum ama git oku dediler bana..(gülerek ) düşünüyorum da.. ablama rusyaya gidip,evlenmek istiyorum demesem.. burada olmayacaktım.. kader işte..

irem-- (güldüm ) pratiğiniz varmış,teoriğiniz de olmuş.. biraz da hava değişimi.. okul bitince,rusya derseniz.. birde nurtopu gibi.. yüksek lisansınız olur..

bedri-- hah hah hah..
irem-- gece okuluna mı gidiyorsunuz.. ve buradaki işten beklentiniz nedir.. saat beşte çıkamazsınız yani..  ailen gönderdi de,kazan..harca  mı dediler..

bedri-- gece okuyorum ,evet..iki yıldır, yurtlarda kaldım ve part time çalıştım.. ablam gereken sabit masraflarımı karşıladı..gerisini  de ben..
bu yıl ,anlaştığım üç arkadaşla eve çıkacağız.. arıyoruz..
 derslerim saat 20:00 de başlıyor.. 23:00 de bitiyor.. ama cumartesi - pazar tam gün..  cumartesi günü olmayışım sorun değilse.. beş günlük ücrette bana uyar.. beklentim,son yıl rahat edebilmek..
pardon,siz de  ingilizceyi çok güzel ,akıcı .. konuşuyorsunuz..
telefuzunuz,kelime hazneniz etkileyici.. okullarda öğretilen ingilizcede.. konuşabilmek güç.. pratik mi  öğrendiniz..

irem--sağolun.. her ikisi de,bedri bey.. hangi konuda, çalışmak istersiniz.. yani hangi iş size daha yakın geldi..
bedri-- (gözlerime bakarak ) iki iş kolu da olabilir ama
ben turgut beyle çalışsam iyi olur sanırım.. lüksek lisans diyince ,biraz gözüm korktu..

irem-- korkmanız ve asla hiç bir bayan çalışanıma yan gözle dahi
 bakmamanız lehinize olur.. bedri bey..  kendinize güvenemiyorsanız,
hemen kalkın gidin.. kalırsanız da,ima bile etmeyin..
yoksa  sizin okul hayatınız,tarafımdan desteklenerek.. yurt dışında,
 profesörlüğe kadar gider..

bedri-- hah hah hah.. tamam,söz..
irem-- peki anlaştık ..( kağıdı ,kalemi verdim ) hangi yurtlarda kaldığınızı yazın..
umut vakfının yurdu var.. oraya başvurdunuz mu..

bedri-- (yazıp uzattı )bir liraya, yemeklerimizi orada yiyoruz hali hazırda.. çok da güzel.. yurt süper bir yer ama dolu demişlerdi..
 şansımı deneyeyim diye gittim de.. mahkeme duvarı yüzlü bir kadını müdür yapmışlar.. sormaya korktum..
irem-- (gülerek )  ne ayıp.. saliha hanım çok iyidir.. sormamı ister misiniz..
bedri-- (gözlerini kısarak ) tanıyor musunuz demem saçma olacak..
çok iyi olur ama size zahmet vermeyim..