Translate

5 Mart 2013 Salı

1654.bölüm..


ilter-- evlendiğim için..
irem-- allah mesut etsin.. eşiniz mi istemedi..

ilter-- sağolun da.. yok öyle değil.. çiftlik toroslarda ve babamın..  meslektaş,üç abim var.. ben en küçükleriyim.. son sınıftayken,eşimle tanıştım..o birinci sınıftı..
niyetim ciddi olunca,ikinci yıl..ailemle tanıştırdım.. meğerse babam, benden habersiz.. eşimi seçmiş.. şok oldum.. abilerim..yengelerim takma kafana.. arkadaşın okulu bitirinceye kadar, fikrini değiştiririz.. annemi düşün.. kalplerini kırma.. sen çalış,tecrübelen..  para biriktir.. hepimiz destekler sizi evlendiririz dediler..
bu süre içinde.. çiftliğin her işiyle.. küçük çaplı ihtacatta dahil..  babam ve ben uğraştık.. onunda,benim de fikirlerimiz hiç değişmedi..
iki ay önce biz nikahlanıp,balayına gittik..
daha kendimize ait bir evimiz , eşyamız yok.. hem zaman olmadı,hemde paran kalsın harcama dediler.. abilerimde kalıyor ve bir aydır da, iş arıyoruz..

irem-- eşinin mesleği ne..
ilter-- elektronik mühendisi..
irem-- kendi mesleğini mi yapacak,yoksa başka işlerde olur mu..
ilter-- önceliği mesleğini yapmak ama tecrübe aradıklarından ..
başka işlerde olur demeye başladı..
irem-- (masama geçip ,not kağıdı ve kalemi uzattım ) eşinizin adını
ve şu anda hangi adreste oturduğunuzu.. oranın telefonunu yazın ilter bey..

aldı yazarken.. diğerlerine sigara uzattım.. aldılar,yaseminde dahil..
bende yakıp,ilter beyin verdiği kağıdı aldım..

irem-- ilter bey.. sizde buyrun..  çay içer misiniz..
içeriz dediler..
tam ahizeyi alırken telefon çaldı..
açtım...

irem-- efendim..
vahide-- yasemini almanyadan fabrikadan arıyorlar,
anlamıyorum.. gelebilir mi..
irem-- tamam.. yasemin hanım,fabrikadan arıyorlarmış..   siz konuşup,gelin..
yasemin-- (sigarayı söndürüp kalktı, aceleyle ) anladım..

çıktı odadan..
irem-- vahide hanım.. songülden çay istiyoruz.. 

vahide-- tamam.. turgut aradı,iğne yapmışlar.. ateşi düşüyormuş,kendine gelmiş.. yatırmışlar,serum veriliyormuş..  kardeşini ve annesini aramış.. turguta ve hepimize teşekkür etmiş.. çok üzgünmüş,davranışından dolayı ama son hareketinden ötürü yasemine kırgınmış.... o da bitti diyormuş malesef.. 
turguta sen git demiş de.. ailesini bekliyormuş.. masraflarını da karşılamış.. 
irem-- anladım.. çok acil olmazsa telefon bağlama.. 
vahide-- peki.. 

kapattım..
irem-- buyrun şule hanım.