Translate

2 Mart 2013 Cumartesi

1652.bölüm..


dosyayı açtım okuyorum.. kapı tıklatılınca başımı kaldırdım..

irem-- gell..
turgut-- (açtı kapıyı ) telefonda soramadım..  yatırmazlarsa,anarı nereye götüreceğim.. yasemin bitti diyor.. anne -babası orada.. hasta olmuş,
evde mi bakılır,otelde mi.. diyecekler.. anneler anarı çok seviyor,
duymaları gerekecek.. üstelik Azerbaycanda biliyorlar..
ne yapacağım,işin içinden çıkamadım..

irem-- sana boşuna özel hastaneye götür demedim turgut..
 .. gidişata göre,büyükler de duyabilir.. engel olamayız..  ateşi düşüp,kendine gelmeden ayrılma yanından..  onun da düşüncesi vardır belki..
turgut-- peki.. xx hastanesine götürüyorum..
irem-- götür..

turgut gitti.. yeniden okumaya başladım.. bitirdiğimde.. telefon yine
çaldı..
bir sigara yakıp,açtım..

irem-- buyrun..
ela-- hayatım,merhaba.. nasılsın..
irem-- eh işte..sen nasılsın.
ela-- aynen,koşturuyorum.. menekşeler gelecekmiş,akşama.. biz nişana gelmesek
ayıp olur mu..
irem-- olmaz,çünkü nişan bu gece değil.. cuma gecesiymiş..
ben sana haber verecektim ama başımı kaşıyacak zaman olmadı..
menekşe sana mı geliyor,Adanaya mı..

ela--Adanaya.. ben havaalanından sizi alırım,bir iki gün beraber kalırız dinlenirsiniz dedim.. karnım belli oluyor artık,ben sende kalamam ve gelme.. biz taksiyle gideriz dedi..
semt pazarı kuruldu,ona da birşeyler alıp.. yemek yapmak ve evine ulaştırmak niyetindeyim.. eğer yapabilirsem tabi..

irem-- elacığım köşke uğra,pişmekte olan  fazla miktarda yemeklerimiz  var..
kısmet menekşeninmiş..  al, götür.. benim yayınım var da.. hazırlatırım
tamam mı..
ela-- sağol da söz vermeyim.. tuğrulla konuşacağım ve
bir arkadaştan haber bekliyorum.. doktordan randevu alacaktı..  önce
çocuğu tanıma amaçlı ,gözlem için çocuk parkına çağırıyormuş..
yani hiç gelemeyebilirim de.. onun için hazırlatma.. tuğrul karşılayabilir..
yada gece beraber gelebiliriz.. belli değil daha.. öptüm seni.

irem-- peki canım,görürsen çok selam söyle.. bende seni ve
ufuğu öptüm.. kolay gelsin.. hoşçakal..

kapattım.. monitörden.. deryanın ve vahide hanımın köşke girdiğini görünce..

yasemini arayıp.. "arkadaşlarla beraber,yukarıya gelin
..sen kimleri istiyorsan.. ilk önce onların adını söyle ben anlarım ",dedim..
yasemin-- ayırım yapmadık,size bırakıyoruz..
irem-- pekii,gelin hadi..