Translate

2 Mart 2013 Cumartesi

1651.bölüm..


size de dediler..ben çantamı alıp yukarı çıktım.. klimayı çalıştırırken telefon çaldı..
açtım..

irem-- bahadır holding buyrun..
vahide-- merhaba irem hanım.. biz neredeyiz bilin bakalım..
irem-- biz kim... derya ve sen mii.. rekinle sen mi..
vahide-- öhö öhö..

irem-- hah hah hah.. sen çok yaşa.. bilemedim söyle..
vahide-- deryanın evindeyiz..
irem-- hayırdır inşallah.. birşey mi oldu.. niye gelmiyorsun da,telefon açıyorsun..
iki adımlık yer..
vahide-- geleceğiz de.. durum biraz karışık,akıl danışmak için aradım..
irem-- estafurullah buyur.. karışık olan ne..

vahide-- gece deryalarla bizim evin orada durduk..
ben anahtarımla apartmanın kapısını açtım.. deryanın ev kapısının
önünde birisini görünce korkup, rekinle saide haber verdim.. hep beraber
girdik ..meğerse ..
irem-- anar mış..
vahide-- nereden biliyorsunuz..
irem-- anlatırım.. sen ne aklı istiyorsun.. onu söyle..

vahide-- kolundan tutup kaldırdılar.. perişan.. sarhoş.. incecik tişört,şortla buz gibiydi.. içeri girdirelim diyorum.. rekin gözüme bakıyor..
anarda zaten "annem beni böyle görmesin.. azerbaycana gideceğimi söyledim..
ölmek istiyorum beni bırakın "diyormuş.. neyse uzatmayım..
deryaların evine geldik beraberce ve ayıktırdık..
ne olduğunu,dediklerini.. ve yaseminin yaptığını anlattı..
biz daha anlamamışken.. rekin buna bir kızdı,bir bağırdı..
said bize çevirdiğinde.. bizde söylendik.. derya olan olmuş.. burada kalın..
hepinize yer var,dedi.. yer hazırladık, yatıldı..  rekinle,said saat onda kahvaltıdan sonra işe gittiler..
bizde geliyorduk.. ben anar nerede olduğunu hatırlayamaz diye..
 iş yerinin telefonu yazıp.. başucuna bırakmak için odasına girince..
yüzü kıpkırmızı, 40 derece ateşle kendini bilmeden yattığını gördüm.. alnına ıslak havlu koyduk hemen..
doktor mu çağıralım.. ambulans mı.. yanında kim gidecek.. anne babasına nasıl haber verebilirim.. akıl verin bana..

irem-- doktor çağırsak,deryanın evinde tek başına yatamaz..
belki alerjik bir durumu da olabilir.. hastaneye gitmesi en doğrusu.. turgutu göndereyim ben..

vahide-- tamam.. bekliyoruz..
kapattım..
monitörü açıp,alt katta kim var diye baktım.. iş için iki bayan,iki erkek gelmişler..
telefonu açıp,dahili hattan turgutu aradım..

turgut-- bahadır holding buyrun..
irem-- benim turgut.. senden birşey isteyebilir miyim.. .
turgut-- evet,tabi..  dinliyorum..
irem-- anar 40 derece ateşle deryanın evinde yatıyormuş.. o yüzden gelememişler.. vahide hanımda oradaymış.. şimdi aradı.. yanına para al.. yaseminle yada tek.. özel hastaneye götür.. tahlilini muayenesini yaptır.. yatırırlar.. anne-babasını da götürürsün.. tamam mı..
turgut-- tamam..
irem-- bende özgeçmişlere bakıp.. çağırırım gelenleri.. vahide hanımlarda gelir,
 o zamana kadar..
turgut-- anladım..

kapattık..