Translate

2 Mart 2013 Cumartesi

1650.bölüm..


turgutun masasının önündeki koltuğa oturdum..
irem-- yasemin anar gelmedi mi.. niye yüzün asık.. birşey mi oldu..

yasemin-- (gözleri doldu ) konuşmasak olur mu..
irem-- (yanına gidip,masasına dayandım.. gözlerine bakarak ) olmaz..ne oldu,kalbini mi kırdı..söyle çabuk..

yasemin susarken..

turgut-- ben anlatayım.. yasemini eve bırakırken.. anar geldi taksiyle..
ayakta duramayacak kadar sarhoştu.. halinden dolayı eve giremedik,
yanlız da bırakamadım.. annem onlardaydı,kalsın diyerek.. yaseminle anarı alıp.. bize götürdüm..  duşa sokup,ayıktırdım.. şort tişört verdim,giydi..
yasemin birşeyler hazırladı.. yiyip,. kahveyi de içince..kendine geldi..
ne oldu dedik,anlattı..  saat 10 gibi gelmiş,Adanaya.. çiftliğin girişini karıştırdığından..  eve gelmiş.. sohbet muhabbet,bizi beklemiş.. yani yasemini..
geleceğini bildiği halde ,gecikince .. alınıp,küsmüş beyefendi..
bir hafta izin aldığı halde..uçağım kalkacak diyip,çıkmış evden..
gidip küfelik olunaya kadar içmiş..

tafrayla "bana buraya gel,iş bul diyorsun.. dediğini yapmak için uğraşıyorum..
ama sen ne yapıyorsun.. bu saatte eve gelinir mi.. kusura bakma,ben evde oturup seni bekleyemem.. böyle evlilik olmaz" diyince ..
neden geciktin diye sorsana,anar.. yargısız,infaz yapıyorsun dedim..
ama "boşversene turgut..herşey ortada,beni sevmiyor işte..yüzük takmamı bile istemedi " dedi..
 yasemin de kolundan tutup..kapının önüne koyuverdi.. kapıyı da gümm diye
kapatıp,kilitledi.. anahtar elinde ,divana yattı uyudu..
ne oldu,nereye gitti.. hiç bilmiyoruz..
sabah eve uğradık,yasemin üstünü değiştirdi.. anar geldi,göremeden
gitti çocuk diye bana anlattılar.. annesi babası da,onlarda üstelik..

songül kahvelerimizi getirdi.. bırakırken..

irem-- ( çenesinden tutup kaldırdım ) bizim yüzümüzden oldu,kusura bakma..
ben arar açıklarım durumu..üzülme..

yasemin-- rica ederim yapmayın,irem hanım.. insan karşısındaki kişiye bir söz hakkı verir.. dinler,sonra fikir beyan eder... bu direk suçladı..
 sen ne yapıyorsun dediği anda kapının önüne koyacaktım da.. sarhoş diye durdum.. ama böyle evlilik olmaz dediğinde.. anlatmama gerek olmadığını anladım..
bence de böyle olmaz,olmamalı.. annesi-babasıyla beraber yaşıyoruz da..o güvenmiyor,sevdiğimi sorguluyor hala..   nokta kondu..

irem-- (yerime geçip,oturdum.. birer sigara yaktık..kahve içiyoruz.. )
peki,sen bilirsin..
tuğrul güngör beye,dört ay sonrası için..  ana bayi olarak  fabrikaya önereceğini söyle..  fabrikaya da,kasım ayında bildirirsin..not al ajandana..
elemanları beğenmişsiniz.. işe alırsam,önce Adana içinde gezersiniz.. sonra bayileri dolaşır..kapasiteyi incelersiniz..

yasemin dün bayilerimiz arayıp,seni de tebrik ettiler.. bugün dökümanlar
gelmeye başlar.. yeni arkadaşlarınızla  beraber,dosyalayın.. ve inceleyin..
songülcüğüm eline sağlık..  şimdi,yukarıda çay içebilirim.. iş başvurusu yapanlar gelince.. haber verin.. kolay gelsin size..

size de dediler..ben çantamı alıp yukarı çıktım..
 klimayı çalıştırırken telefon çaldı..
açtım..

irem-- bahadır holding buyrun..
vahide-- merhaba irem hanım.. biz neredeyiz ,bilin bakalım..
irem-- biz kim... derya ve sen mii.. rekin ve sen mi..
vahide-- öhö öhö..
irem-- hah hah hah.. sen çok yaşa.. bilemedim söyle..