Translate

2 Mart 2013 Cumartesi

1648.bölüm..


o konuşurken kahvede oldu.. balkondaki fincanlara doldurup,oturdum.. bir sigara yaktım.. hava sıcak , bulutlu ve çok nemli.. bunaltıyor insanı..

irem-- tunaa,hadii..
tuna-- geldim,papatyam.. (eğilip,yanağımı öptü )kahve masalına inanmasam da..
kıyafetin çok yakıştığından,ıslatmaya kıyamadım.. aşkım..
irem-- (güldüm )anlayışlı kocacığım..minnettarım.. sarı etek,beyaz gömlek ve papatya.. hiç düşünmemiştim bunu..

karşıma oturdu.. giyinmiş yazlık takım elbisesini.. bembeyaz gömleğini..

irem-- sizde çok yakışıklısınız beyefendi.. sıhatler olsun,misler gibi kokmanızla da.. kalbimde hafif kıskançlık kıpırtılarına neden oluyorsunuz..

tuna-- (yaktı bir sigara ) sağol.. daimi ve orta düzeyde kıpırtıyı hep yaşayan olarak..ben ne yapayım sence..
irem-- (gülerek ) yorma kalbini.. niye tostu yemedin..
tuna-- aç değilim ki.. (kahveden bir yudum alıp ) eline sağlık..
irem-- afiyet olsun.. arayan kimdi..

tuna-- tuğrul.. hava aydınlandığında yapılacak evin yerini .. alçıyla işaretlemiş... öğlenden sonra kepçe ile belirginleştirecekmiş..naile de.. onura söylemesini tembihlemiş..
 elayla,ufukla mersine giderken.. rekine öngördüğün yeri dolaşmış.. toprak cinsine ,arazinin eğimine vs.bakmış.. neyse..
tuğrul  iş yerine gittiğinde ,sadun bey elinde onaylanmış planlarla onu bekliyormuş..
diğer mühendislerle  hep beraber inceleyip.. sadun beyin çıkarttığı işi çok beğenmişler..
ama rekin,birkaç günde bitecek  basit bir yer yaptırmıyormuş..
mesela bugün artezyen kuyusu açılacak.. elektrik hattı çekilecekmiş..

 araç bakım servisi.. açık ,kapalı park alanları.. çalışanların kalacağı odalar..
içinde; kuaförü lokantası..sığınağı,yeraltı garajı,üçüncü kata tır çıkaracak kapasitede asansörü..
ikinci katta ,misafirlerini ağırlayacağı.. konforlu on özel  odası..
üçüncü katın yarısını özel,yarısını da iş için.. kendisine ayıracağı.. çok işlevli,kocaman bir iş merkezi istiyormuş..
" haberiniz var mıydı.. öğlen arayacakmış beni.. burada bir ay iş bırakacağız..
bizim dışımızda bir ekip teknolojik donanım yerleştirecek..
yeni inşaat alanı için de,onay bekleniyor..
 ben bu kadar kapsamlı beklemediğimden..  on günde bitirir,yirmi gün de..
ufukla,elayla beraber alışmaları için gerekenleri düzenlerim diyordum..
ama yüz kişilik ekibi orada gece-gündüz vardiyalı çalıştırsam ancak
 bitirilecek kadar çok iş var.. şantiye kurulması lazım yani..
 ne yapayım,ne diyeyim sen söyle.. "dedi..

bende ;göstereceğim diyordu. özel odalar hariç..diğer istedikleri..
araçlarla ilgili amaca yönelik..
o odaları da.. o civarda başka kalacak yer olmadığından, yurt dışından gelen
misafirleri  için düşünmüştür..
istihdam sağlayacak tuğrul.. yap ve hak ettiğini al..
kendi toprağına,senden  daha iyi.. kaliteli inşaat yapacak başka birisi yoktur..

hem elaya hazır ev vereceğiz.. her yere yakın.. onlara gereken bir
 düzenleme yok.. bir ay boyunca,sende gece ya yanlarına gelirsin..
ya çiftlikte kalırsın.. yine de karar senin dedim..

irem-- iyi yapmışsın.. diyorum ki.. deryanın kaldığı evi,elaya önereyim..
karşıda vahide hanım,annesi.. yasemin,annesi.. ufuğa da ona da.. arkadaş olurlar.. yabancılık çekmez.. anarın anne-babası kiralamayı düşünüyorlarmış ama
elaya yakışır bence..
tuna-- doğru diyorsun.. saat ona geliyor.. sen akşam nişan için,hazırlan ve teyzenlerle beraber git.. ben oraya gelirim,çok işim var.. bugün..

irem-- peki,kolay gelsin hayatım..