Translate

27 Şubat 2013 Çarşamba

1647.bölüm..


abimler kaldılar.. bizler ayrıldık çiftlikten..
eve geldiğimizde saat dörttü.. nasıl uyuduğumu bilmiyorum..

********

saat on gibi gelin demiştim vahide hanımla,deryaya..
ben erken kalkınca.. makinayı açtım.. çamaşırlarımız yıkanırken..kişisel temizliğimi,bakımımı yaptım.. duşumu aldım.. misler gibi.. ev elbisemi giyip.. çamaşırları sepete aldım.. renklileri atıp..yeniden çalıştırdım.. oldum olası,çamaşır asmayı sevmişimdir.. düzenli ve sakız gibi bembeyaz
olunca birde durup,seyrederim.. yine bakarken..

tuna-- iremmm..
irem-- burdaaa.. (koşturup,yatak odasına girdim ) emrinize amadeyim,beyefendi..
tuna-- (kollarını açınca.. yanına gidip,uzandım.. sarılıp ,öptü )emirmiş.. sadece sana yanımdan kalkma diyorum.. ama dinlemiyorsun ki..   gittin sandım..

irem--  dinliyorum hayatım.. ama her daim.. pırıl pırıl olmam için.. uykumdan biraz fedakarlık yaptım.. hem çamaşır yıkadım,astım..hala da yıkanıyor..  iki tost yaptım ama acıkmamışım.. yiyemedim..
kıyıp uyandıramadığımdan,kahve de içemedim.. (gülerek )yastığına sarılmış.. çok güzel uyuyordun..

tuna-- (sitemle,dirseğinin üstünde doğruldu ) aşkolsun,birde söylüyorsun..  protokol de bu da vardı değil mi..

irem-- hahh hah hah.. o said içindi ,senin inanman ilginç..  (yanağını okşayıp )bizim şartsız,içten gelen.. tek sözlü  protokolümüz var...  seni seviyorum.. aşkımm..
tuna-- (gülümseyerek )hımm.. mest oldum..
irem--(doğrulup,birde öptüm yanağından ) tamamdırr.. iptal oldun.. ben kaçabilirim..
tuna-- hah hah hah..

*******
kalktık.. tuna duştayken.. ben yatağımı ,klimaları kapatıp.. tüm evin pencerelerini açtım.. gidene kadar havalansın..  giyindim,makyajımı yaptım.. banyoda saçıma şekil verip.. çamaşırları sepete aldım... paspasla yeri kuruladım..  banyo halısını yayarken..

irem-- tunaa.. çıkmıyor musun daha..
tuna-- duymuyorumm..
irem-- hah hah hah.. (duşkabini tıklatıp ) suyu kapat..
(ses kesilince,araladım ) erosum,bakma öyle.. çok istesem de ,gelemem..
tuna-- gelirsinn..
irem-- ay ocakta kahve varr.. çabuk ol hadi..


sepeti alıp,aceleyle çıktım banyodan.. kendi kendime gülerek,cezveyi hazırlayıp ocağa koydum..
çamaşırları astım..
tepsiyle,filcanları suyu.. tostu,reçeli balkon masasına götürdüm..
mutfakta kahvenin olmasını beklerken,telefon çaldı..

irem-- tunaa,sen bak kahve taşmasınn..
tuna-- tamamm..

o konuşurken kahve de oldu.. balkondaki fincanlara doldurup,oturdum.. bir sigara yaktım.. hava sıcak , bulutlu ve çok nemli.. bunaltıyor insanı.. birazda yoruldum..

irem-- tunaa,hadii..
tuna-- geldim,papatyam.. (eğilip,yanağımı öptü )kahve masalına inanmasam da..
kıyafetin çok yakıştığından,ıslatmaya kıyamadım.. aşkım..
irem-- (güldüm )anlayışlı kocacığım..minnettarım.. sarı etek,beyaz gömlek ve papatya.. hiç düşünmemiştim bunu..

karşıma oturdu.. giyinmiş yazlık takım elbisesini.. bembeyaz gömleğini..

irem-- sizde çok yakışıklısınız beyefendi.. sıhatler olsun,misler gibi kokmanızla da.. kalbimde hafif kıskançlık kıpırtılarına ,neden oluyorsunuz..
tuna-- (yaktı bir sigara ) sağol.. daimi ve orta düzeyde kıpırtıyı hep yaşayan olarak..ben ne yapayım sence..
irem-- (gülerek ) yorma kalbini.. niye tostu yemedin..
tuna-- aç değilim ki.. (kahveden bir yudum alıp ) eline sağlık..
irem-- afiyet olsun.. arayan kimdi..

tuna-- tuğrul..