Translate

17 Şubat 2013 Pazar

1634.bölüm..



nasılsınız iyi misiniz muhabbeti yapılırken güllü ve songül..  kahveleri ikram ettiler.. içiyoruz..
 güllü ,gayet güzel bir elbise... topuklu ayakkabı giymiş.. saçlar fönlü.. birazda makyaj var.. hoşgeldiniz dedi bize.. sonra mutfağa gitti..
nail de,kıyafetle.. saç sakal tıraşlı,haliyle bambaşka olmuş..

herkes sohbet ediyor..

 rekin--(ingilizce ) irem hanım,siz evlenmeden burada mı oturuyordunuz..
tuna beyle, nasıl karşılaştığınızı anlamaya çalışıyorum da..

irem-- ben doğuncaya kadar,burada dedem,babaannem.. halam, amcamlarla beraber yaşamış büyüklerim.. .. sonra babam merkezde ev almış bize..
 esma teyzeler kalmaya başlamışlar.. annem-babam da iş zamanında gelmişler..
bir yılda ancak on kere  geldiğimi düşünürsek.. büyük bir tesadüf eseri,tuna yoldan geçerken.. görmüş beni..

çiçek-- pardon,irem hanım.. ne anlattığınızı soruyorlar,söyleyeyim mi..

tuna-- söyleme,bilmesinler çiçek.. mr.blaunt.. fazla dikkatlerini çekmesek de.. ben görür görmez aşık oldum diyerek ,noktayı koysam nasıl olur..
mr.blaunt--(gülerek ) olur tabi..
irem-- nail de,gözüme bakıyor..

güldük biz..

irem-- kusura bakmayın..  mr.blaunt, çiftlikle ilgili soru sorunca.. bilgi verdim..
hamza-- dilinden anlamıyoruz adamın.. iyi ettin.. ne iş yapıyor,arkadaş..

irem-- tüccar..
tuğrul-- (fısıltıyla ) tuna iste artık.. tatlıyı yiyelim..
tuna-- (gülerek )beni engelliyorlar, abi..  sen istesene..
tuğrul-- adam ters ,ben istedim diye huysuzluk yaparsa ayıp olur naile..
tuna-- tamam..

 hüseyinlere ve babamlara haber verdiklerini söyledi ,esma kadın..

esma-- tebrik ettiler,selamları var ..
irem-- as.. babam gelirken bizi de aradı..esma teyze.. hatta ,hamza seni  şikayet etti bile dedi..

tuğrul--şikayet mii.. sen ne diyorsunn..
hamza-- yok beyim,ne şikayeti.. biz dertleşiyorduk,aramızda.. ahmet ağa şaka yapmıştır..
irem--.................

tuğrul-- ama irem  ciddiye almış,gibi..
irem-- şimdi  gelme amacımız başka ama  kahyayla  sonra konuşacağıma emin ol..
hamza--.............................


tuna-- kahya ziyaret sebebimiz,belli.. allahın emri,peygamberimizin kavliyle.. güllüyü,naile istiyorum.. rızanız var mıdır..
hamza-- siz böyle münasip gördüyseniz.. vardır,ağam..  bir yastıkta kocasınlar,allah mesut etsin..

amin denildi..

songül güllüyü çağırdığında..
nail--(ceplerinden üç kutu çıkarıp) hanımım,bunları siz takar mısınız..
irem-- sen taksana nail..