Translate

17 Şubat 2013 Pazar

1633.bölüm..


yarım saat sonra..
tunanın arabasıyla ,babamın çiftliğine dönerken..

tuna-- (kıs kıs gülerek ) iremm,sakin ol tamam mı.. naili düşün..
irem-- dalga geçme tuna.. beni babama şikayet ediyorsa.. sonucuna katlanır..
tuna-- etmiş de,o da senin gibi konuşmuş işte.. elde ettiği ne var,hiç..

irem-- adama ne oldu , anlamıyorum.. hiç böyle cimri değildi.. senin yapacağına güveniyor o..
kızı da,bulunmaz bursa kumaşı sanki..

tuna-- iremm.. kendine gel.. kesinlikle böyle konuşma,bir daha..

diğer arabaların yanına park etti.. ışıklandırmışlar çardağı..
söğüt ağacının oraya büyük iki masanın etrafına, sandalyeler sıralanmış..
beyaz örtü ve kırmızı  güller buradan bile görülüyor..  epeyce de kalabalıklar..

inerken.. rüzgar geldi.. sevinç gösterisine kayıtsız kalmak ne mümkün..
irem-- (okşadım başını ,sırtını ) rüzgar sakın üstüme atlama.. seni sonra seveceğim..  aferin oğlum..

hamza-- (ayağa kalktı ) hoşgeldiniz.. buyrun..
tuna--hoşbulduk.. rahatsız olma kahya ,rüzgarı geçersek,geleceğiz..
hamza-- tamam..
tuna-- kağıt havludan kopar da.. tulumbadan su çekeyim sana..
irem-- (indim,elimde peçeteyle ) atın üstündeki halin geldi aklıma.. offf bu yakışıklı da kim demiştim..

tuna--(elini belime koyup,kısık sesle )  belli etseydin keşke..
irem-- (tulumbaya biraz bastı.. akan suyla elimi yıkadım, kuruladım birde ) şimdi ediyorum ya,önemli olan o.. değil mi.. öpeyim mi ha..
tuna-- hah hah hah..

ufuk-- iremm..
irem-- (koşan ufuğu kucağıma almadan.. eğilip öptüm.. ) canımm.. nasılsın..
ufuk-- iyiyim.. sen nasılsın..
irem-- (yanağını okşadım ) iyiyim bir tanem.. ayakkabılarım topuklu olduğundan,
kucağıma almadım.. yanlış anlama tamam mı..

ufuk-- tamam.. amcaa..
tuna-- efendim..
ufuk-- biraz konuşabilir miyiz..
tuna-- evet de,acil mi.. herkes bizi bekliyor da.
ufuk-- .......... yok ,değil aslında..

irem-- ben merhaba derken.. konuşun siz..
tuna-- gel bakalım,ufuk bey.. (elini tuttu,yürüdüler bir kaç adım )

bende songül,turgut,yasemin.. vahide,rekin.. derya said.. çiçek..  ela,abim.. esma kadın.. hamza kahya.. nail .. güllünün,teyzeleri..  amcası ve eşiyle.. tokalaştım,öpüştüm..

herkes pek şık.. yüzler gülüyor.. yerime otururken.. tunayla,ufuk geldiler..  o da tokalaşıp,yanıma oturdu..