Translate

11 Şubat 2013 Pazartesi

1623.bölüm..


-- siz büyük araç klimasını alıp,ne yapacaksınız ki.. bağlantınız mı var..
tır,otobüs üreten  fabrikalara bu tarz extra aksamı biz sağlıyoruz çünkü.. elinizde kalır,irem hanım..

irem-- ticarette makul fırsatçılığa,para kazanmaya asla karşı değilim..
 arz -talep doğrultusunda.. aracısınız ve hizmet yapıyorsunuz..
sadece siz değil..herkes kazansın istiyorum ben.. bu tarz aksamı fason üretim gibi.. çok çok ucuza getirip.. aradaki farkı fazlasıyla kendinize alıyorsunuz..
bağlantıları yaptığınız için herkes size mahküm.. rekabet edecek de kimse yok ..nasılsa.. canımı sıkan bunlar..
 ama artık ben varım.. bağlantı dediğiniz nedir ki.. yapılır..  alman xxx fabrikasıyla da çalışıyor musunuz..

-- hayır... yoksaa sizz.. almanyanın  otomativ devine mi satacaksınız..

irem-- evet.. biliyorsunuz,oranın hacmi çok çok fazla.. bekir beyin üretimide çok kaliteli,beğenildi.. yakında satacak mal bulamayabilirsiniz..

-- tamam,istediği fiyattan alıyoruz.. ve siz başka yerden alın lütfen..
çünkü biz ,karşı taraflarla anlaşmalarımızı yaptık..

irem-- bir dakika ,siz onun istediği fiyattan alıyoruz diyorsunuz.. ben daha fazla fiyat verdim..   neden size satsın ki..

---offffff... irem hanım.. çok canayakın ,güzel bir bayansınız ama keşke karşılaşmasaydık..

irem-- hah hah hah.. ama bekir bey kazanacak..  (çantamdan çek karnemi ve kalemimi çıkardım )
evet,ne diyorsunuz.. çok zamanım yok..

-- peki kabul..  (kendisi de çek karnesini çıkarıp.. dediğim rakamı yazıp,bir ay sonrasına kesti.. bekir beye uzattı,tokalaştılar )
bekir bey.. irem hanım,sizinle mi çalışıyor.. eğer öyleyse..çok şanslısınız.. kendimi aptallaşmış hissediyorum..

kahkahayla güldük hepimiz..
çantama karneyi ve kalemimi koyup.. kartvizitimi aldım.. uzatırken..

irem-- burada çalışıyorum.. ve dediğim herşey gerçekti beyefendi.. piyasanıza her an girebilirim..
-- (gülümseyerek ) rica ediyorum,girmeyin.. (kendi kartvizitini verdi )
 tokalaştık ikisiyle de..

bekir-- (çeki verip ) ahmet,ihracat servisine götür beyleri.. eksiksiz yapın işinizi..
muratla ,saruhan detayları atlamasınlar.. aykut imzalasın, holding adına..
ahmet-- peki efendim..

asansöre kadar da olsa.. yolcu ediyoruz..  ayça hanımın odasında.. tuna ve murat beyi görünce... irkildim .. muratın dediklerini bilmediğinden.. tuna dergi okuyor..
 murat bey de.. elinde bir dosya.. alnı boncuk boncuk terlemiş.. bekliyor..

irem-- kocacığım,hoşgeldin..
tuna-- (ayağa kalktı ) hoşbulduk..
 (beylerle tanıştırdım ,memnun oldum dediler ..birbirlerine )

bekir-- nasılsın tuna.. karın var ya.. müthiş bir satıcı..
tuna-- (tokalaştılar ) sağolun bekir bey.. biliyorum..
bekir-- allah sizi ayırmasın da.. haftada bir saat gelse,amcasına yardım etseydi ne olurdu yani..

irem-- ettim ya,amcacığım.. ahmet bey şahit..
ahmet-- evet,şahitim..
bekir-- siz odaya buyrun.. ben gönderip.. murat beyin niye beklediğiyle,ilgileneyim..

tuna-- tamam bekir bey..
tuna odaya girdi.. bekir beyler de geniş antreye çıktılar..