Translate

11 Şubat 2013 Pazartesi

1624.bölüm..


tuna odaya girdi.. bekir beyler de geniş antreye çıktılar..

irem-- ayça hanım ; bekir bey.. murat beyin bana dediklerini kesinlikle ,tunanın yanında söylemesin.. bir adi için.. değmez.. daha iyisi,biz gittikten sonra karşılaşsınlar..
ayça-- anladım.. murat bey.. ben çağırınca gelirsiniz.. hemen uzaklaşın..

murat bey.. görünmeden.. hızlı adımlarla gitti anında..

irem-- teşekkür ederim.. bir de kahve istesem.. belki sakinleştirir,beni..
ayça-- rica ederim.. derhal..

*********

tunayla konuşurken.. güngör ve bekir bey girdiler odaya..
tokalaştık,hoşgeldiniz dedik.. hepimiz otururken,kahvelerimiz de geldi.. sigaralar yakıldı ..

güngör-- sitem edecektim de.. bekir satış yaptığını söyledi..
gelseydin,ben sana tost yedirmezdim.. hediyeni de çok beğendim,teşekkür ederim..
sabah sabah,içim açıldı.. uğurlu geldi.. ilk paramı kazandım..

irem-- beğendiğinize memnun oldum,güngör bey.. gelirim inşallah..  allah bereket versin..
amin dedi..
tuna-- (bana bakıp ) sen geciktin mii,bekir ağa cimrilik mi yaptı..
irem--direktifin uyarınca alışveriş yaptığımdan, ben geciktim..  misafirleriyle karşılaşınca da.. göndermedi beni..

bekir-- iremde dinledi dinledi.. sonra konuya girip.. ben alacağım diyerek ,fiyatı artırdı..  tecrübeliler ,yıllardır al-sat işi yapıyorlar.. ama adam çeki yazdıktan sonra.. kendimi aptallaşmış hissediyorum dedi..

tuna-- güngör--irem-- hah hah hah..

tuna-- irem  saat bir,acele et de.. gidelim..
bekir-- hayırdır,ne ifadesi vereceksin irem..

irem-- önemli değil.. saçma sapan işler,işte..
güngör bey.. bu toptacılık meselesi yokken..

güngör-- biliyorum,bekir anlattı.. çok müteessir oldum.. gerçekten dostlar arasında olduğumu hissettirdiniz bana.. eğer hala istiyorsan.. on bin dolarım var.. onu vereceğim sana..
ama başka hiç param kalmadı,gerekirse gelecek ay isteyebilirim..

irem-- hiç müteessir olmayın güngör bey.. dostluk böyle günde belli olur..
benim ihtiyacım olsa sizde çırpınırdınız eminim..
madem o son paranız,şimdi ticarette yapacaksınız.. mutlaka gerekir,sıkıntıya girmeyin..  eliniz rahatladığında,verirsiniz olur mu..

güngör-- tamam,olur..
bekir-- ben ikimiz adına da veririm.. sen bana verirsin güngör..
ayçaa..

ayça--( girdi odaya)efendim bekir bey..
bekir--(gözlerini kapatıp,aklından hesapladı )  yaz.. x.xxx.xxx.xxx dolar ve x.xxx.xxx.xxx tl yi..
umut vakfı hesabına yatır..  muhasebe müdürünü ara, yirmi bin dolar göndersin hemen.. ..

irem-- bekir bey.. adliyeye o kadar parayla gitmeyeyim.. acelesi yok..  köşke gönderirsiniz, bir ara..
bekir-- peki..
ayça hanım çıktı..

güngör-- irem.. dört ay sonrası için....  kablo bayiliği yada toptancılığını istiyorum.. mümkün mü..

irem-- benim için hiç sorun değil,güngör bey.. çok da memnun olurum..
fabrikanın şartlarını turgut biliyor ve ilgileniyor...
 iki toptancı daha istiyormuş ama önceliğim sizsiniz..  gönderirim,konuşursunuz..

güngör-- sağolasın.. (içini çekerek ) ben dün sabah boşandım.. anlaşmalı olunca.. on dakika bile sürmedi.. tek celse de,bitti..