Translate

11 Şubat 2013 Pazartesi

1621.bölüm..


başlarını kaldırıp,bana baktılar.. tanımalarına imkan yok tabi..

murat-- buyrun hanımefendi ..
irem-- beni tanıdınız mı..
murat--kusura bakmayın..  sizi ilk defa görüyorum..

irem-- hıı.. "petek gibi,öyle güzel ki.. " dediğiniz için sormuştum..
murat-- benn...

 irem--(dört erkeğin karşısında, duruyorum.. ayça da geldi )  sen ,kocamın kara ve çirkin olduğunu..
ağanın beni  tavladığını söylüyordun .. helal olsun bile dedin..
işte o seviyesiz yakıştırmaları yaptığın, kadın benim..
madem beni tanımıyorsun,görmemişsin de.. ne diye arkamdan konuşup,iftira atıyorsun adi.. şerefsiz..
birde kendine erkek diyorsundur sen.. namusuma dil uzatıyorsan.. kopmuş dilin ve kırılmış kemiklerinle sokağa atılmaya layıksın demektir..  ama benden  bulma..  kocamdan da uzak dur.. yıkıl karşımdan..

murat-- ......................... (kıpkırmızı oldu,başını eğdi.. hiç sesi çıkmıyor.. )

ayça-- murat bey.. bu davranışınız,affedilemez.. bekir beye ileteceğime de emin olabilirsiniz..
istifa dilekçenizi yazın,derhal..

erkekler gittiler..
ayça--  özür dilerim,irem hanım.. ama cezasını çekecek.. lütfen üzülmeyin..

irem-- (sakinleşmeye çalışarak ) sağolun da.. bu.. bu utanç verici ..
hala gürsel beyi benim kovdurttuğumu sanıyorlar.. amca olarak gördüğüm kişi,beni tavlayacak.. çalışanları da ağzına sakız yapıp,helal olsun diyecek.. olacak şey değil..
bu nasıl bir alçaklıktır.. hiç anlamıyorum..
kendimi berbat hissediyorum.. yemeğe çıkıp,misafirlerinin yanında bekir ağayı da.. üzmeden.. en iyisi,ben gideyim..
ayça hanım.. uygun bir zaman olursa.. uğradı dersiniz..

asansörü çağırdım..

ayça-- peki,nasıl isterseniz.. gerçekten, özür dilerim.. bekir bey canlarına okuyacak..

asansör açıldı..bekir bey ve misafirleriyle karşı karşıya kaldık bir anda..
indiler..  iki yabancı misafiriyle tanıştırdı ayaküstü..  tercüme yapan kendi elemanıyla da selamlaştık..

bekir--  geciktin.. hani yemeğe gelecektin.. tatlı göndermişsin..  ama sen yoktun.. hiç olmadı böyle..
irem-- benn...

bekir-- (koluma girdi,misafirlerinin arkasından gidiyoruz..odasına doğru ) gel gel..  vereceğim yeni haberler var sana..
irem-- bekir bey.. benim...

bekir-- (durdu,kaşlarını çatıp ) nee.. gideceğini mi söyleyecektin yoksa..
irem-- (gülümsedim,sitemine ) yemeğe yetişemedin diyorsun da.. aç olduğumu düşünemiyor musun.. bekir ağa..
aşağı inip, bir tost yiyeyim bari..

bekir-- hah hah hah.. ayçaa.. poaça,börek tost.. yaptır,laf eder bu..
ayça-- (gülerek ) hemen geliyor.. içecek ne alırdınız,irem hanım..
irem-- ne gönderirsen,olur..
bekir-- güngörü de ara.. yarım saat sonra gelsin..

odasına girdik.. diğerleri oturmuş ,sohbet ediyorlar.. ..  bizde girişte,konuşuyoruz..

bekir-- benim yerime otur sen.. dinle,sonra sana soracaklarım olacak..