Translate

15 Şubat 2013 Cuma


1630.bölüm..


tuna kapıyı açıp,oturdu.. kebap kokusu,inanılmaz.. kutuyu arkaya koyarken..
kısık sesle "kim" dedi.. ve hareket etti..

irem-- bekir bey.. iş yerine gitmiyorum,yarın gönderirsiniz.. acelesi yok..
bekir-- allah birbirinizden ayırmasın.. hoşçakalın..
irem-- aminnn..

beş dakika,istiyorum canım diyerek.. philip ve mahmut beyi aradım.. ikisi de yerinde yokmuş..
not bırakıp,beni yada bekir beyi aramalarını istedim.. konuşmam üç dakika ancak sürmüştür..

irem-- dürüm yaptırmadın mı..
tuna-- yok.. fazla enerjiye ihtiyacın olacağı için.. kebap yaptırdım..
irem-- (saat 15:30) fazla enerji harcayacağım,bir durum yok ki.. akşam oynayacak da değiliz.. isteme bu..
tuna-- (gülerek ) iremm.. kovalayacağım dedim ya..
irem-- hahh hah hah..  ben yakalanırım hemen..
tuna-- aaa.. ama eğlenceli olmaz öyle..
irem-- (güldüm ) sen ne alemsin ya.. eğlenecek halde miyiz..

tuna-- (baraj gölü manzaralı.. çam ağaçlarının olduğu..gölgelik piknik alanına girdi..
hafta içi diye kimsecikler yok ..bir masanın yanında durdu ) ne varmış halimizde.. sağlıklıyız ve beraberiz..  bir saatlik mola bizim de hakkımız.. başka hiçbirşey umurumda değil şu anda.. senin de olmasın..
irem-- (uzanıp,yanağını öptüm.. ) sen var ya,sen.. benzerin yok, tuna ağa.. (kapıyı açarken ,dizine vurup..indim ) elim sendee.. yakalayamazsın kiii...
tuna-- hah hah hah..

************

alan geniş,gölge.. bir allahın kulu yok..  gülerek,konuşarak tuna beni kovalarken.. koluma dokundu..
bir anda ben onu kovalamaya başladım..
eğlenecekti ya,gerçekçilik açısından duramıyor da.. araziyi dört döndük..
ağaçların arkalarına saklandık.. çocuk parkında,salıncağa. tahtaravalliye bindik..
 ben kum havuzunda,çimlerde yuvarlandım.. saç baş darmadağın.. üstümüz perişan olunca..

irem-- (nefes nefese ) gell,yakalayayım seni..
(kollarımın arasına girdi.. başımı omuzuna yasladım.. o da belime sarıldı.. )

irem-- suu.. kebapp.. tatlı ,dondurma istiyorum.. tunaa..
tuna-- hah hah hah.. sıralamayı bir daha gözden geçir,bence..

(yürüyoruz arabaya doğru.. onun kolu omuzumda.. benimki de belinde )

irem-- tunaa.. onlar gereklilik,sen aşksın..tek ve daimi..
ve sıralamayı doğru yaptığımı düşünüyorum..  sudan önce olman hiç cazip değil..
tuna-- (çenemden kaldırıp.. ) seni öpmek istiyorum..

irem-- su olmayınca,işte böyle istemekle kalırsın..
tuna-- hah hah hah.. piknik alanına siyah bir araba girdiği için,öpmedim.. tanıdık olabilir,neme lazım....
irem-- aman şu halimizle,tanıdık birisini görmeyelim .. eve gidelim de.. öyle yiyelim..

tuna-- başka çare yok.. mecburen öyle yapacağız..
deşarj olduk,şikayet etmiyorum da.. buraya açık havada,kebabı yiyelim diye gelmiştim ben..
kovalama ev içinde gerçekleşecekti.. sen bekleyemedin..

irem-- hıı.. niyeyse aklıma, "halam bana bal gibi birşey yedirdi "dediğin geldi..

tuna-- irem-- hah hah hah..