Translate

15 Şubat 2013 Cuma

1629.bölüm..


o kebabın pişmesini beklerken..  bende tatlıyla,dondurma aldım..
arabaya bindiğimde telefon çaldı.. bir sigara yakıp,açtım.. tunayı da görüyorum..

irem-- buyrun..
bekir--(sinirli,üzgün bir sesle ) müsait misin.. tuna yanında mı ..
irem-- yanımda değil.. beş dakika sonra gelir.. bekir bey..
tahmin ettiğim konu için aradıysanız.. boşverin,konuşmaya bile değmez..

bekir-- offffffffff.. duyunca,başımdan kaynar sular döküldü sanki..  kırdım geçirdim.. kovdum namussuzu..
sen  o haldeyken,belli etmeden satış yapmışsın birde.. ben ne diyeceğimi bilmiyorum.. çookk özür dilerim,çok..
irem-- o onun densizliği,terbiyesizliği..  özür dilemenize gerek yok.. bekir bey..
saçma sapan olaylar geliyor başımıza..  kafasını,kırmak isterdim de.. birde onunla uğraşmayım diye..
 elimi sürmeyip, kendimi frenledim..
siz duysanız,olay büyüyecekti.. hele tunanın yapacaklarını ,tahmin bile edemiyorum..
 tam gidiyordum ki.. siz geldiniz,gidemedim.. ne olursa olsun,konuşmaları anlarken duruma kayıtsız kalmam da mümkün değildi..

ama tuna kesinlikle duymamalı..bu bizim travmamız,bekir bey....  şöförsüz,korumasız.. tuna olmadan, bir yere gittiğim vaki değilken.. üç yıl önce  , yedi aylık hamileyken.. takıntılı bir şerefsizin saldırısı sonucu,bebeğimi kaybettim..
tunayı şah damarından vurdu.. benim de yüzümde,vücudumda.. kırılmadık kemiğim,hasarsız organım kalmamış.. ikimiz de,kan kaybından.. ölmek üzereymişiz..
bulunup,hastaneye getirildiğimizde.. tunayı ameliyata almışlar da.. ben müdahaleye cevap vermemişim.. nöbetçi doktor ölüm raporumu düzenlerken.. yengem imza karşılığı beni ameliyata almış..  önce allahın, sonra bülent ve onun  sayesinde hayattayız..
aylarca tüm vücudum alçılı olarak,hastanede yatarken..  bir daha anne olamayacağımı da öğrendim.
acımız ,üzüntümüz tarifsiz olsa da..  yelizle tuna ..  ruhumu onarmaya çalıştılar.. depresyondan öyle çıkabildim..
(içimi çekerek )şimdi okuyacağım ama yine kendini bilmez birisi karşıma çıkabilir ,tedirginliğini üstümden hala atabilmiş değilim..  benim için .. hiçbirşey tunadan daha önemli, değil.. o benim yaşama sebebim.. hassasiyetimi anlamanız açısından söylüyorum.. sırf bu yüzden ,idealim olan öğretmenlikten.. okumaktan vazgeçmiştim ..

sevsem de,başarılı olsam da.. çalışmaya mecbur değilim,bildiğiniz gibi..
yeni bir sarsıntıya,gerginliğe tahammülümüz yok.. öylesine sıkıntılı ve zor günler yaşadık ki.. hak veriyorum ona da.. tunanın- bana birşey olacak diye- ödü kopuyor..  sam i bile tehdit görürken.. bu olanı duyarsa, delirir..  holdingi tasfiye edebiliriz.. durum o denli ,ciddi yani..

 düzenimden,işimden de vazgeçmemek için..
şu anda düşünebildiğim tek çözüm.. az görüşmek ve iş yerinize birdaha gelmemek..
kimse kovulmasın,bende laf duymayayım.. ne olur,beni anlayın ve
darılmayın.. rica ediyorum sizden..

bekir-- (içini çekerek ) peki, anladım.. ben hiç birşey bilmiyormuşum..

irem-- (yutkunup ) içi bizi,dışı başkasını yakıyor malesef..
birbirimizi  gözümüzün  önünden ayıramamamız, bu yüzden işte.
tuna geliyor,bekir bey.. iş hakkında konuştuğumuzu söyleyeceğim..
bekir-- tamam tamam.