Translate

15 Şubat 2013 Cuma

1627.bölüm...


ersin-- uzun zaman geçmiş üstünden.. nasıl emin olabiliyor sunuz... önemli bir gün müydü ki..

tuna-- evet,bizim için önemliydi.. hasatı tamamlamış,işçilere ve dostlara  yemek vermiştim..o gece..
irem de,aylar sonra..çiftliğe ilk defa gelmişti..
gündüz ,naille konuşurlarken.. bir arkadaşıyla karşılaştığını söylemişti bana da...

irem--bir telefon edebilir miyim..
ersin--elbette,buyrun..

telefonu çekip.. tuşlara basarken.. kahvelerimizi getirdi sekreter kız.. kapıyı da çıkarken kapattı..

vahide-- bahadır holding buyrun..
irem-- merhaba vahide hanım.. birşey soracaktım..
vahide-- buyrun..

irem-- tijen geldiğinde,form doldurdu mu.. birşeyler yazdırdın mı ,yani..
vahide-- evet.. doldurdu,yazdı ve şeffaf dosyaya koydu kendi eliyle.. bende klasöre kaldırdım..
irem-- sen bir tanesin..  dokunmadan.. o klasörle birlikte.. bana gönder.. kim boşsa getirsin..
dayımın bürosundayım..  yerini biliyorsun değil mi..

vahide-- biliyorum ,gülçinle göndereyim.. zuhal hanımın rüyası çıktı mı,yani..
irem-- daha emin değilim.. hoşçakal..

kapatıp.. bir sigara yaktım..
tijenle olan muhabbeti,tunayı İstanbulda gördüğünü ve bana nasıl aktardığını anlattım..
sonra ,iş yerine geldiğinden de bahsettim..

irem-- yaş günümüz,evlilik yıldönümümüz ..mezuniyetim öğrenilebilir de..
 bu tarihi sadece o bilebileceği için,şüphelendim..
 ufuğa gelen mektupları karşılaştırma imkanınız da olabilir ,belki..

tuna yazmış,kağıdı uzattı..aldı aykut bey..

aykut-- evet,belki.. siz yazarken, tuna beyle aşağıya inip.. klasörü almamızda bir sorun var mı..
irem-- yok tabi ki.. gülçin getirecek..

ben yazmaya başladım.. onlar da gittiler..

on beş tarih var.. geçmiş ve gelecek.. hepsi bizimle ilişkili..
önemli değil ama bilmeyen için kafa karıştırıcı tabi.. yazıp uzattım ersin beye..

ersin-- (alıp katladı,cebine koydu ) şimdi bana ufuğun etkilendiği fikrine nasıl kapıldığınızı anlatır mısınız..

irem-- olur..  tuna duymasın mı istediniz..
ersin-- (gülümseyerek ) devam edin lütfen..

ben anlatırken.. hiç kesmedi sözümü ama duyduklarından dolayı,  kıpkırmızı oldu....
sigara üstüne, sigara içti..
benim yanaklarım da kızarmıştır eminim..

bitirince ,bir sigara yakıp.. derin bir nefes alarak .. arkama yaslandım..

irem-- çocuğun etkilendiğini bilmek için, uzman olmaya gerek var mıymış ersin bey..
ersin-- ( içini çekerek ) benim düşüncemin bir önemi yok..
 durumu detaylı öğrenmeye yönelik bir soruydu,irem hanım..
olayın çerçevesini ve ilgili kişilerin ilişkilerini anlayıp..
doğru değerlendirme yapabilmek adına.. dün anlatma imkanı bulamadığınız.. bilgiyi aldım sizden..

irem-- şimdi ne olacak..
ersin-- (içini çekip ) işimiz bitti, gidebilirsiniz..