Translate

15 Şubat 2013 Cuma

1626.bölüm..


dayımın bürosunun önünde yer yoktu,biraz ileriye park edip.. yürüdük..
merdiveni çıkarken..

irem-- abim ne diyor,olanlara..
tuna--  şok oldum,üzüldüm.. ..elayla Adanaya giderse..benden de ayrı kalacak.. diye kara kara düşünüyorum dedi..
(büronun zilini çalarken,kısık sesle ) tarif isterlerse,insaflı ol..
irem-- hah hah hah..

dayım açtı kapıyı,gülerek..
erol-- maşallah,yüzünüz gülüyor.. hoşgeldiniz..
tuna-- hoşbulduk..
irem--tunanın sayesinde.. aslında tüm nemrutluğum üstümde de.. o hak etmediği için.. hırsımı sizden çıkaracağım..

tokalaştılar.. bende öptüm..
erol-- bizde hak etmiyoruz.. irem hanım..
irem-- öyleyse,ne işim var benim burada..

erol-- sorgu odasında olmayı mı ,tercih ederdin.. daha ne istiyorsun.. sana özel uygulama yapıyoruz..
irem-- ben niye ifade veriyorum,bir anlasam zaten.. sorun kalmayacak..
hemde savcıya değil de.. aykut ve ersin beye anlatacağım.. danışmanlar,savcıya mı aktarıyorlar yoksa..

erol-- (gülerek ) sen sana ait kısmıyla ilgilen,gerisini bize bırak..
ifade de,vermiyorsun.. anlatırım dedin ya.. dinleyecekler işte.. (tunaya bakıp ) sana da sabır diliyorum..
irem-- dayııı..

erol-- tamammm,birşey demedim.. içeri buyrun.. benim işim var.. ne sorarlarsa cevapla..
irem-- niye gidiyorsun.. nedim bey de yok..

erol--gerek de yok.. rahat konuşamayacağım dediğin için, gidiyorum.. istiyorsan,tunayı da götüreyim..
tuna-- hayır, ben kalıyorum dayı..
erol-- irem ve senin için daha iyi olabilir tuna..
tuna-- (bana bakarak ) irem ?
irem-- iyi,duy.. ve biraz daha kinlen..
tuna-- daha fazlası olabilir mi, ki..

dayımın odasına girdik.. aykut ve ersin beyler oturuyorlardı.. kalktılar.. tokalaştık.

erol-- (dosyasını aldı ) tuna benim yerime geç.. irem,sende böyle otur.. ne içiyorsunuz.. gitmeden söyleyim..
kahve istedik.. o gitti..

tuna-- bir gelişme var mı aykut bey.. mektup konusunda..
aykut-- çalışıyoruz,tuna bey.. kesinleşmiş bir durum yok henüz..

ersin-- (tunaya ve bana kağıtlar uzattı ) tarihleri yazdım .. bildiklerinizin yanına açıklamasını yazın lütfen..

aldık.. ben çantamdan kalemimi çıkarırken,okuyorum da..

irem--  ilginç..
hastaneden çıktıktan bir hafta sonra,bulvarda birisiyle karşılaşmıştım.. bu o günün tarihi,çok ilginç..

ersin-- uzun zaman geçmiş üstünden.. nasıl emin olabiliyor sunuz... önemli bir gün müydü ki..