Translate

8 Şubat 2013 Cuma

1619.bölüm..



bir beyden evrakları getirmesini istedi..
ben  gösterdiği yerleri imzalarken..  akif beye de.. imza sirkülerim,kimliğim ..holdingin resmi bilgilerini .. bu parayı.. ortaklık için aldığıma dair.. belgeleri verdim..
on dakika sonra geldi ve verdiklerimi uzattı bana.. gülerek..

akif-- para hesaba yattı.. allah utandırmasın,hayırlı uğurlu olsun
ortaklığınız..
irem--tuna-- sağolun..

akif-- haldun dosya sende dursun.. çekmeceyi de kilitle.. o benim inisiyatifimde.. kim bilgi isterse,bana gönder..
haldun-- elbette.. hayırlı olsun efendim..
irem-- teşekkür ederim,haldun bey..  (çıktı odadan )

akif-- (parmağıma mürekkep değmiş.. kolonya verdi,mendilimle silerken .. tuna kalkalım mı dedi.. ) soğuk kola istedim,tuna bey.. içelim gidersiniz..  (telefon çalınca .. afedersiniz diyerek açtı ) buyrun..
.......................... evet,benim ....................... ........................ teşekkür ederim,siz nasılsınız.. ................................................................................................................... evett.. tanıyorum..
buradalar bekir bey.................................... ........................................  hah hah hah..... ...........................  peki,veriyorum. iyi günler... (ahizeyi bana uzattı ) bekir bey,sizi istiyor.. özlemiş..

irem-- (aldım ) hayırdır inşallah.. buyur bekir ağa...
bekir-- sen ne yapıyorsun.. krediye ihtiyacın vardı da.. niye benden istemedin..
nereyi ipotek ettiysen.. söyle hemen kaldırayım..

irem-- allah razı olsun da.. yanlış istihbarat almışsın,bekir ağa.. hiç öyle birşey yok..
bekir-- bankanın genel müdürlüğünden, şimdi faksla bilgi geldi..  nasıl yok..

irem-- bilgi,niye sana geliyor ki..
bekir--Adanadan bu kadar fazla miktarda ,kredi kullanan başkası da olsa.. bana haber gelir.. kii,dostlarımın adını vermiştim..
sana sordum,var dedin.. paran olsa,kullanırdın.. kredi çekmezdin değil mi..

irem-- (gülümseyerek ) hesap cüzdanımın faksını çektireceğim şimdi sana..
 para miktarının  % 30 unu.. dolar cinsinden vakfın hesabına yatıracaksın.. kabul mü..

bekir-- kabul.. korkacak değilim herhalde..
irem-- hah hah hah.. o kağıdı okuduktan sonra, imha etmeyi unutma sakın..
faks numarasını söyle,yazıyorum.. (söyledi yazdım ) bekir ağa,sen bir tanesin.. ,öptüm elinden.. hoşçakal..

bekir-- hadi hadi,bekliyorum.. 1000 dolar vardır ,allah bilir..
irem-- hahhh hah hah.. ay keyfim yerine geldi.. fakstan vazgeçtim.. cüzdanı kendim getireceğim,biraz sonra.. yüzünün alacağı şekli ve rengi görmek istiyorum çünkü..
bekir-- iyi gel.. yemek yeriz..
irem-- anlaştık..

kapadım telefonu..

kolalarımızı başkası getirdi.. birer sigara daha yaktık..

irem-- benim kredi aldığım..  genel müdürlüğünüzden.. anında faksla bekir beye bildirilmiş akif bey.. ondan zarar gelmez de.. nasıl olabiliyor böyle birşey.. her isteyene bilgi mi veriliyor..

akif-- elbette hayır.. verilmez,vermeyiz amaa.. bizim bankanın % doksan hissesini bekir bey alıyormuş yarı bedeli yatırmış.. yarısını da.. önümüzdeki hafta yatıracakmış..  
samimiyetinizden dolayı ,adınıza yapılan işlem hareketliliğini.. öğrenmek istemiş  olabilir ancak..  ama paranızın miktarını kesinlikle bilmiyordur..

irem-- anladım.. evet bilmiyordu.. yoksa,% otuza kesinlikle razı olmazdı.. fena avlandı..

tuna--akif-- hah hah hah..