Translate

8 Şubat 2013 Cuma

1618.bölüm..


akif-- hiç bir bağınız olmadığı halde.. insanların karşılıksız  hayatlarını kurtarıyorsanız..
zamanım feda olsun..  lütfen.. acele etmesin ..
 ben size cevap vereyim önce..  şu konuştuğumuz konulardan sonra.. her türlü riski sizin için alırım.. isterseniz, imzasız bile veririm.. emredin yeter..

tuna-- estafurullah.. siz bizi kollarken,biz sizin üzülmenize sıkıntı yaşamanıza neden olamayız,akif bey..
bankacılığın kuralları ve iç tüzüğünüz.. bu tarz bir uygulamayı kabul etmez..


akif-- (gülerek ) irem hanım,iki katlı çadır vaadetti.. o bana yeter..
irem-- (güldüm ) kızları ben eve alırım.. o sorun değil.. size de yeter ama berrin hanım razı gelir mi..

akif-- (kısa bir şaşkınlıktan sonra ,gülerek )çok tehlikelisiniz..  gözleminiz de,nokta atışı gibi .. müthiş isabetli ..
evliliğimde ,verici olan hep bendim.. ağzım çok yandı.. şimdi hiç acelem yok,hatta şartlarım var..
eğer kısmetse,  beni ve kızlarımı sevdiği için..çadırı da kabul eder..
tabi ben teklif edersem.. ailesi dahil,daha kimsenin haberi yok.. ilk anlayan sizsiniz,bravo doğrusu..

irem-- samimiyetinize güvenerek sormuştum,akif bey.. ve ayrıcalıklı olduğumu sanmıyorum.. haddimi aşmak olarak algılamayın lütfen.. özel hayatınız yanlızca sizi ilgilendirir ama doğru bildiğini söylemek gibi..  kötü bir huyum var.. isterseniz değerlendirirsiniz..

berrin hanımın, size bakışını gören.. her kadın aşık olduğunu anlayabilir..
sütten ağzınız yanmış ama berrin hanımı kurban etmeyin bence,hak ettiğini hiç sanmıyorum..
bakışınızdan.. "acelen ne.. niye geldin şimdi " der gibi bir ifade çıkardım da..

yanılmış  olabilirim fakat.. verdiğiniz değerini bilecek .. hayatınızın aşkını kaçırabilme ihtimaliniz var.. son pişmanlık fayda etmiyor ,ne yazık ki..  ukalalık saymadığınızı umuyor.. noktayı koyuyorum..
şimdi şu kredi için ;
şartlarım aynı.. teminat,ipotek yok.. iki ay sonra,borç kapatılacak ve alacağınız yıllık faizin ,geri kalanını bana ödeyeceksiniz..  para rehin değil.. kullanabilirim.. tuna da, devlet memuru.. kefil olamaz..
ölüm hepimiz için.. diyelim ki,başıma birşey geldi..  paranız mutlaka ödenir.. avukatımı , mali müşavirimi..ve genel müdürümü bilgilendireceğim.. o konuda endişeniz olmasın..

sadece bana..adıma.. güvenerek.. x.xxx.xxx.xxx.xxx amerikan dolarını..  yıllık 0.08 faizle ,
aylık x.xxx.xxx dolar geri ödemeli ,ticari ihtiyaç kredisi olarak  ,veriyor musunuz..

akif--kızımızla oğlumuz anlaşmışlar,bize de.. hayrını görün,verdim gitti demek düşüyor..
bol sıfırları,uğurlu birleri olsun inşallah..

tuna--irem--akif--hah hah hah..