Translate

5 Şubat 2013 Salı

1614.bölüm..


ben çıkışa doğru yürüdüm.. arabama binerken.. batu bey koşarak  geldi..

batu-- irem hanım,zarfın içine bakmamışsınız.. burada bir yıllık kutlama parası var..
irem-- (gülerek oturdum, yerime ) e ,bir yıl kutlarız bizde..

batu-- hah hah hah.. yok,olmaz.. içinden gerekeni aldım.. bu sizin.. en iyi şekilde değerlendireceğinize eminim..

irem-- (içimi çekerek ,aldım ) tamam,anladım..
batu--  çiçek nasıl,barıştılar mı burhanla..
irem-- hayır.. çok üzgünüz.. onlar da,öyle ama ayrılmışlar..
batu--offf..  ( doğruldu,sıkıntıyla ) iyi geceler..
irem-- size de..

o dönüp ,binaya girdi.. ben de hareket ettim..  zaten,otel hemen yanlarında..  biraz ilerleyip.. durdurdum arabayı..  saat 22:00 ye geliyor..
 tunanın arabasını aradım,açılmadı..  oteli arayıp.. oda numarasını söyledim..
beklerken,bir sigara yaktım.. binaya bakıyorum..

tuna-- alo..
irem-- canımm..
tuna-- bir tanemm,neredesin.. geciktin..
irem-- aşağıda.. yeni çıkabildim daha.. eğer odaya yemek istemediysen.. gel,sana dürüm yedireyim.. ikramiye aldım.. dinlenme rekoru kırmışız da.. özlenmişim,telefon santrali kilitlenmiş.. mr.jack ve mr.smith aradılar.. diğer bölge müdürleri beni transfer etmek istiyorlarmış.. şımardım anlayacağın..

tuna-- öyle mii.. ben de tebrik ederim,dinledim.. gerçekten hatasızdın.. ..ama  yemek istedim ..
 sesi duyuyor musun..
irem-- yok.. ne sesi var ki..
tuna-- köpükler,sular ... halıya damlıyor da..
irem--(gülümsedim )  kıpırdama yerinden,hemen geliyorum.. yani,silmek için dedim..
tuna-- hah hah hah..

kapatıp,park ettim.. çantamı,zarfı.. alıp, indim arabadan..

**********

ne diyebilirim ki..  o ,otel odasında geçirdiğimiz zaman.. bizim için.. çok çok özel ve güzeldi..
 konuştuk,güldük .. dans ettik.. birbirimizi dinledik.. ruhumuzu dinlendirdik..
ve unutulmazlarımın arasında üst sıralardaki yerini aldı..

dört  saat ancak uyumuşuzdur ama gayet dinç olarak uyandık.. öpüşe koklaşa, hazırlanırken..

irem--  bülentin kulağı çınlasın.. (saçımı at kuyruğu şeklinde topladım )  blue jean pantolon ,beyaz gömlek ..beyaz kısa çorap, beyaz spor ayakkabılar.. yine ikiz gibi olduk..

tuna-- ne yapayım.. sana getirecek kıyafet bulamadım ki.. kahvaltıdan sonra.. alalım..

ayakkabı,elbise.. çıkardıklarımızı.. poşetlere koyup.. el çantasına yerleştiriyor..

irem-- (gözüme kalemimi çekip,rimeli sürdüm..  )  alamam malesef.. idareli olmam lazım..
tuna-- (gülerek ) peki sen,idareli ol.. ben alırım..
irem--yaşasınnn.. olmaz..
tuna-- hah hah hah.. (belime arkadan sarılıp.. boynumu öptü )sen bana ,olmaz mı dedin..

irem-- (gülümseyerek,aynada ki görüntümüze baktım ) hiç dermiyim  ağamm..
tuna-- güzell..
irem-- tunaa.. gonca,iremi ele geçiriyor herhalde..

tuna--irem-- hah hah hah..

********

tuna çantayı benim arabaya bırakmaya gitti.. ben de kahvaltı salonuna girdim..
 saat sekiz buçuk, salon fazla kalabalık değil..
iki tabağa ,açık büfeden .. kahvaltılıkları aldım.. cam kenarındaki  masaya doğru yürürken..

halit-- günaydın.. kızım..
irem-- (döndüm ,gülümseyerek .. ayakta duruyor.. solgun,zayıflamış.. saçlar azalmış,çökmüş adamcağız.. ) günaydın halit bey.. nasılsınız..

halit-- beni boşver,sen nasılsın.. tuna yok mu..
irem-- gelir şimdi.. fena değiliz,şükür..
halit-- hep iyi olun, inşallah... selam söyle.. hoşçakal..

irem-- amin.. halit bey..  bizde sizi özledik ama malum görüşemiyoruz. karşılaşmışken,buyrun oturalım.. kahvaltı edelim.. tunayı da görürsünüz..
halit-- (içini çekerek ) sağol, kızım.. eksik olma.. duygularımız karşılıklı ama gideyim ben..
irem--........ peki,siz nasıl isterseniz.. şahika hanım nasıl..