Translate

1 Şubat 2013 Cuma

1609.bölüm..


bekir-- evett.. hatta sacide,irem sütlaç yapamaz.. akşam eve geldiğinde yersin demişti de..
sen yapma,irem yapmıştır dedim..
irem-- (gülümseyerek ) çok üzgünüm,özür dilerim bekir ağa.. kes cezamı..

bekir-- (ellerini birbirine sürterek ) evett,şimdi sıra bende..
tuna-- hayırdır,bekir ağa.. pek keyiflendin.. karımın cezası neymiş.. duyalım..

bekir-- önemli değil canımmm.. aramızda hallederiz biz.. (bana bakıp) para miktarını ben belirleyeceğim..

irem-- nee.. hah hah hah.. bir dakikanızı rica ediyorum..
bekir-- gel,kaçmaa..

derya sütlaç kaselerini tarçınla,cevizle süslemiş.. tepsiyle  elime verdi.. sağol diyip,koridordan geri döndüm..
salona girdiğimde..
irem-- sürprizz..
bekir-- yok canım.. bu sütlaç olamaz değil mi..

tepsiyi sehpaya koydum.. herkes kahkahayla gülüyor.. servis yaptım,tabaklarla..
yerime oturduğumda..

irem-- bekir ağa,ben sözümü de tutarım.. şartları da koyarım.. uyanık adamsın ama  böyle numaralar bana sökmez..  banka falan,dinlemem.. duygusallık biter anında,haberin olsun..

bekir-- (gülerek yiyor..)kötü oldu bee.. tuna niye uyarmadın,beni..
tuna--" önemli değil canımmm,aramızda hallederiz" dediğiniz için..

 kahkahayla güldük..

güngör-- sen mi yaptın sahiden..
irem-- evet..
güngör-- harika olmuş,eline sağlık..
irem-- şifa olsun..
gülderen-- ne ara yaptınız,bilmem.. turgut çok yoğunduk dedi de..
irem-- öyleydik de.. yemekten sonra,rekin tuna ve nedim beyi mutfakta ağırlarken.. yaptım..

gülderen--  ben çok beğendim.. birde darılmadınız umarım..
irem-- hah hah hah.. aslaa.. sizi beklettiğim için,özürdü o.. afiyet olsun..
gülderen-- hayırlı ,uğurlu bereketli olsun..irem hanım.. mr.blaunt..

mr.blaunt--irem-- teşekkür ederiz..

herkes yedi,bayıldılar teşekkür ediyorlar.. bende afiyet olsun diyorum..
kahveler geldi.. sigaralar yakıldı..

güngör-- tuna..işi, haber verdiğin için sağol.. toptancılığı ve mağazayı devir aldım..
tuna-- hayırlı uğurlu olsun güngör bey.. çok sevindim.. kazancınız bereketli olsun..

hepimiz tebrik ettik.. soruyorlar işte hangi arabaların yedek parçasını satacaksınız diye..
nedim bey de, gelince..

nedim-- turgutt.. hadii..
turgut-- geldimm..

irem--( saate baktım yediye geliyor.. gülerek ) güzide hanım,yedek spiker yok değil mi..
güzide-- (güldü ) yok ama batu beyi ararsanız.. olabilir belki..
irem-- olmaz,aramam.. ve benim gitmem lazım.. kusuruma bakmayın,olur mu..

nedim-- irem hanım,bir dakika.. (elinde bir şampanya şişesiyle geldi..turgut da,bardakları getirdi tepsiyle.. songül,kase tabak topluyor.. )

tuna-- ne iyi düşünmüşsün,nedim bey..
mahmut-- kutlama mı var..
nedim-- sağolun ,evet var..
bekir-- iremm ?
irem-- evet bekir ağa.. mr.blauntla ithalat ve ortaklık anlaşmalarını imzaladık.

bekir-- oo,hayırlı olsunn..
sağolun diye tebrikleri kabul ederken.. salonun ışıkları söndü birden..

güngör-- faturayı mı yatırmadın.. yoksa..
kahkahalar arasında.. vahide hanımla derya.. üstünde mumlar yanan.. kocaman bir pasta getirince.. alkışladılar,coşkuyla...