Translate

1 Şubat 2013 Cuma

1608.bölüm.. 



tuna-- misafirlerin geliyor.. onları da halaya alacaksan,bizde gelelim..
irem-- yabancı değillerse,gelin .. oyun havaları yazan kaseti de getir..
hadi hanımlar,halayla karşılayalım misafirlerimizi..

vahide-- hep isterlerse ne olacak..
irem-- hizmette sınır yok..

vahide--songül--gülçin--yasemin--derya--  hah hah hah..

biz salonda.. gümbür gümbür hep bir ağızdan,hem söyleyip.. hem halay çekerken..

bekir-- (içeri girdi) aboo,hiç dayanamam..
güngör-- bendee..

güzide-- karşılamanın güzelliğine bakar mısın..
mahmut-- patron dediğin,böyle olmalı..
irem--hoşgeldinizz, katılın bizee..

onları da halaya dahil ettik.. tuna ve rekin merdivenlerden inip,bizi görünce..

tuna--rekin-- hah hah hah..

irem-- soluklanalım,bir dakika.. tuna,kaseti tak.. ( vahide hanıma bakıp) çağırsana..
vahide-- (kısık sesle ) hayırr..

gülçin-- max,tina yerinize gidin..
songül-- onlarda şaşırdı..
irem-- kıyamam,bugün kucağıma çıktı max.. bayılacaktım neredeyse..
gülçin-- ben gördüm,harikaydı..

yasemin vahide hanımın elini bırakıp..
yasemin-- mr.blaunt.. buyrun lütfen..
mr.blaunt-- (aralarına girip,tuttu ikisinin de elini ) ama ben bilmem ki..
mahmut-- öğreneceksin azizim.. irem hanımın yanında, her an herşey olabiliyor....

tuna kaseti takıp,geldi yanımıza.. müzik başladı..

irem-- tuna davet mi bekliyorsun..
tuna-- (gülerek ) çağırsana diyordun..
irem-- (güldüm ) hıı.. pek naz çekecek halde değilim ama.. kocacığım, bir tanem.. aman da karısının,lo..

tuna-- tamam tamam,geldim..

mahmut--güngör--bekir--rekin--güzide--songül--gülçin--vahide-- derya--irem--  hah hah hah..

biz bir kaptırmışız ki,kendimizi.. müzik  hareketli.. herkes  güzel oynuyor,uyum sağlamışız.. klima son hızda çalışıyor.. terlemiyoruz..
ağzımız kulağımızda.. sinir stres birşey kalmamış.. kurtlarımızı döküyoruz,tam manasıyla..
nedim bey,gülderen hanım ve turgutun geldiğini nereden fark edelim..
kasetin bir tarafı bitince..

irem-- ay daha oynayamayacağım.. mahvoldum..
gülderen-- maşallahınız var,bu nasıl bir enerjidir böyle.. hayran kaldım, inanın..

irem--aa, hoşgeldiniizz..
tuna-- ne zaman geldiniz..

nedim-- vahide hanım,zılgıt çekiyordu..
turgut-- ben gidene kadar olanları düşünürsek.. coşma noktasına nasıl geldiniz.. gitmemi mi bekliyordunuz,anlamadım ki..

kahkahalarla gülerken,koltuklara buyur ettim..
herkese yeniden hoşgeldiniz ,nasılsınız dedikten sonra.. hal hatır sordum..

irem-- size ne ikram edeyim.. su,kola limonata,kahve..
tuna--yada rakı,viski.. cin-tonik.. votka..
songül-- yadaa kurabiye,poaça çay..

herkes kahve isteyince.. songül,derya ,gülçin gittiler mutfağa..
vahide hanım da odasında.. nedim bey ,yasemin ve turgutla evrakları dosyalıyorlar..

bekir-- ben ayrıca,sütlaç istiyorum ..
güzide--  ama olmayanı istiyorsunuz,bekir bey..

bekir-- ben anlamam.. söz verince yaparım diyenden,bekliyorum..
güngör-- daha bugün istemişsin,ne ara yapacaktı ki..

bekir-- o da benden birşey istemişti.. ben hayata geçirdim ama..
irem-- hii.. ciddi misin,bekir ağa..

bekir-- evett.. hatta sacide,irem sütlaç yapamaz.. akşam eve geldiğinde yersin demişti de..
sen yapma,irem yapmıştır dedim..

irem-- (gülümseyerek ) çok üzgünüm,özür dilerim bekir ağa.. kes cezamı..