Translate

30 Ocak 2013 Çarşamba

1607. bölüm..


zuhal-- sağolasın,yok.. adresi ali verecek.. hadi hoşçakal..
öptük birbirimizi..
irem-- ziya nerede..
zuhal-- İskenderunda..

çalışanlarıma el salladı.. koşarak geçti bahçeden..
abim ileriye park edebilmiş demek ki.. arabayı göremedim.. çünkü..

irem-- gülçin.. bugünkü kaydı,kopyala.. yarın gerekebilir..
gülçin-- tamam..
irem-- songül,elizabeth nasıldı..

songül-- ( gülerek ) süperdi.. teşekkür etti size ve bana..
 o yemeğini yiyip,ilaç içti.. bende kahve yaptım ikimize..
 tiril tiril giyinmiş.. evi de temiz,tertipliydi ..
gülçini öyle karşıladığı için.. çok mahçup olmuş..
kocasına saygısızlık olurmuş,hasta olarak karşılayamazmış..
yemeğini de pişirmeden buzdolabına koymuş..  çıkarıp,fırına verdi..  bayıldım doğrusu..

irem-- ev hayatını bilmiyorum da.. saygılı..kıymet bilen,disiplinli.. iyi ve -belli etmese de - çok sıcak birisidir.  sen onu gençliğinde görecektin.. çok güzel ve giydiğini yakıştıran bir kadındı..
 bir gün bile bakımsız görmedim onu..  konumunun  hakkını verir,helal olsun..

her neyse..  arkadaşlar ; tijeni beş yaşından bu yana tanırım.. beraber okuduk..
değişmesinin ailevi ve çevresel ,nedenleri olduğunu biliyorum..ama o tercihini insanları kullanıp , zarar verme yönünde yaptığından..  uzaklaşmıştım..
bana karşı da,terbiyesiz ve seviyesiz davranınca .. uyarıp, ilişkimi kestim..

tijen çok akıllı ve kurnazdır.. çalışmaya ihtiyacı olmadığı gibi..  iş başvurusunu tesadüfen yaptığını da,hiç sanmıyorum..  hedefi biziz,o nedenle hepinize -özellikle turguta - yaklaşmaya çalışabilir..
 lütfen  dikkatli olun.. turgutu sen uyar, yasemin..

yasemin-- peki,irem hanım..

irem-- bu hafta sonu itibari ile onbeş gün yokuz.. yelizin doğumu ,çiğdemin nikahı var.. iki üç gün de,tatil yapalım diyoruz..
derya .. vahide hanımdan bu süre içinde, işin detayları  iyice öğren.. ben gelince.. vahide hanıma bir ay izin vereceğim.. sınava gittiğimde buradan,sen sorumlu olacaksın.. aşamalı olarak da.. tekstil ihracatının müdürlüğünü sana vereceğim..

bugün tatsızlıklar olsa da.. geleceğe dair.. çok önemli kararlarda verildi..
 yasemin sada otomativ fiilen hayata geçti,müdürlüğünü tebrik ediyorum..
rekin ile de,fabrikaya  ortak olduk.. hepimize hayırlı uğurlu, olsun..  ..
allah nazardan esirgesin,utandırmasın.. helal,bol ve bereketli olsun,kazancımız..

amatör ruhla.. aile sırrı ve  samimiyetinde.. el birliği ile çalışıp.. yolumuza devam edelim ,istiyorum.. kenetlenirsek,bizi kimse yıkamaz.. (gülçinin beline kolumu koydum) gelin lütfen.. birlikten kuvvet doğsun..

herkes birbirinin beline sarılınca.. daire olduk... gözlerim dolu dolu, baktım hepsine tek tek..

irem-- sizler  çekirdek kadrosunuz..
yaseminin,turgutun..deryanın ekipleri olacak.. genişlesek de, bu bağı aşılayacaksınız..
sevgi ve saygı çerçevesinde çalışılacak..  herkes yerini bilip, haddini  aşmayacak.. anlaştık mı..


anlaştık dediler..
irem-- daha güçlü,inanarak söyleyin..
vahide--derya--songül--yasemin-- gülçin-- anlaştıkkkk..

irem-- bir daha..
güçlü bir sesle anlaştık dediler ama köşk inledi yani.. max ve tina havlayarak içeriye girdiler..
tuna da,mikrofondan..

tuna-- ne oluyor,hanımlar..
irem-- hiçç.. halay çekiyorduk.. bak şimdi.. caney caney caney.. işte meydaney..

max,tina yine havlayınca..
irem-- kucağıma mı alayım,canım.. istiyorsan, tut elimi..

tuna--vahide--songül--gülçin--yasemin--derya--  hah hah hah..