Translate

30 Ocak 2013 Çarşamba

1606.bölüm..


kapattım..içim içime sığmayarak.. kalktım yerimden..

kağıt,kalem dosya vs. toplayıp..kendi masama götürdüm.. yerleştiriyorum..  zuhalin sesini duyunca..monitöre baktım.. sahiden o.. köşke girdi.. merhaba diyor..

tuna ve rekin de odaya girdiler..
tuna-- (gülümseyerek ) sanki sevinmiş gibisin..
irem-- evett.. (onlar otururlarken,mikrofonu açıp ) zuhalim,hoşgeldin.. yukarıya gel..

zuhal-- (kameraya bakıp) hoşbuldum da..gelmeyeceğim..ergün bekliyor..  birşey söylemek için,uğradım
irem--   acelen mi var.. ne söyleyeceksin.. abim de gelseydi ya..

zuhal-- evet,acelem var canım.. dün seni rüyamda gördüm.. yorumuma göre; ..
ufuğun neden olduğu bir sıkıntı yaşayacaksınız..   aynı kişiyle,iki farklı konumda çalışmak için de.. imzalar atacaksın.. yürü ya kulum denir ya.. maşallah, aynen öyle olacak.. hayırlı olsun..

vahide-- zuhal hanım.. pess..  bu kadar isabetli rüya mı olur..
irem--onun rüyalarını,bir bilsen.. hep isabetlidir..

tuna geldi yanıma.. mikrofonu açıp..
tuna-- korkutuyorsun bizi zuhal.. bugün birebir yaşadık dediklerini..
ufukla ilgili gördüklerini tekrar düşün, ne olur.. belki,eksik söylediğin birşey vardır..

zuhal-- hımm.. ufuğun başını okşayan,sarışın bir kız vardı..
sen tanımazsın da..  iremin arkadaşı tijene, benzettim..
 ufukla onun arasında, bir bağlantı kuramadığım için.. söylememiştim..işinize yarar mı bilmem ama bu kadar gördüm tuna..

tunayla bakıştık..
irem-- aa,tarihler.. eğer altından o çıkarsa, var yaa.. yolarım yemin olsun..

yasemin-- az önce,iş başvurusu için  gelen .. sarışın tijen hanım..
irem hanımın arkadaşımıydı yani..

vahide-- evet,öyleymiş.. telefonda ki,irem hanımdı..
zuhal--  mmm,bende kendimden korktum.. iyi mi..

vahide--gülçin--yasemin--derya--songül--  hah hah hah..

irem-- (güldüm ) sen, rekine anlat.. ben aşağıya iniyorum..

********

aceleyle,indim aşağıya.. sarılıp,öptük birbirimizi..

irem-- zuhalim,şok olduk sayende.. sen  rüya görme kızım..  kahin gibisin,valla..

zuhal-- (gülerek ) tamam.. görmem.. tijenin,adını andım ama günahını almayım.. sevmediğimden..
belki ona benzetmiş olabilirim.. bu bilinçaltı .. gelmesi de tesadüf olmuş..  sen beni kahin yaptın ama..
geleceği allahtan başkası bilemez..
neyse,yarın annemler geliyorlar.. cuma gecesi alinin ,sözü nişanı var.. buyrun bekleriz.. abimi de alıp,alışveriş yapacağız şimdi.. onun için acele ediyorum.  pazar gecesi de askere gönderiyoruz.. kısmetse..

irem-- ay sahi mi..  hayırlı uğurlu olsun ,inşallah.. yapacağım birşey var mı..