Translate

28 Ocak 2013 Pazartesi

1605.bölüm..


kapatınca..tuna bana .. "ne yapıyorsun" manasında baktı..

irem-- yok birşey..
tuna-- emin misin..
irem-- evet.. mr.blaunt.. ithalat için.. havale yerine ulaştı.. ortaklık için de, yarın yatırılacak.. hazırlıyorlar,parayı..   hisse bedeli haricinde ,100 bin dolar fark ödeyeceğim.. umarım doğru bir bedeldir..

mr.blaunt-- teşekkür ederim.. (gülerek ) kararı size bırakmakla iyi yapmışım.. gerçekten,adilsiniz..  artık imzalayalım mı.. nedim bey,içemiyor..
irem-- peki,imzalayalım..

nedim bey,dosyaları çıkarıp önümüze koydu..  ben yine içimden duamı okudum..
tunaya aldığım kalemin kapağını açıp.. bismillah diyerek.. imzalamaya başladım..
on dakika sonra.. birbirimizi tebrik ettik.. tuna ve nedim beyle de tokalaştık..

nedim bey aceleyle dosyaladı ve çantasına yerleştirdi.. evrakları..

irem-- nedim bey ne oldu..
nedim-- saat beş olmuş..  (bardağındakini de içti,bir dikişte ) maliye yarın olur da.. notere gitmem lazım.. onaylanmazsa,rekin götüremez..

tuna-- iyi de,on dakika sonra.. içkinin etkilerini göreceğini bilerek.. nasıl gönderelim seni.. niye içtin,madem..

irem-- bence.. gülderen hanımı özlediğinden ,acele ediyor.. (ahizeyi kaldırıp tuşlara bastım )
tamer-- xx noter,buyrun..
irem-- merhaba tamer.. gülderen hanımla görüşecektim..
tamer-- çıkıyor,çağırayım mı irem hanım..

irem-- memnun olurum.. aceleden nasılsın bile diyemedim, kusura bakma..
tamer--(seslendi gülderen hanıma ) önemli değil.. nasıl olduğumu tahmin ediyorsunuzdur siz..
irem-- hah hah hah.. evett..

tamer-- (gülerek ) ama alınıyorum,irem hanım.. gülmeyin bari..
irem-- hepimiz gülelim inşallah, tamer.. özellikle benim çok ihtiyacım vardı, bugün.. idare et,olur mu..
tamer-- peki,kolay gelsin size.. tuna beye selamlar.. gülderen hanıma veriyorum..
irem-- as.. sağol..

gülderen-- buyrun,irem hanım.. hayırdır inşallah..

irem-- kusura bakmayın , gülderen hanım.. eşiniz sizi çok özlemiş..yetişmek için acele ediyordu.. ama hafif alkollü bir durumda olduğundan,göndermedim.. siz buraya gelebilir misiniz, acaba.. 

gülderen-- ( gülerek ) mesai saatinde,alkol ve  eş özlemesi pek normal değil.. nedim için.. 
bir kahve içsin,kendine gelir.. 
irem-- anladımm.. demek sizde çok özlediniz.. 

gülderen hanım orada.. nedim bey,rekin ve tuna da karşımda gülerlerken.. 

irem-- birde sizin onayınıza ihtiyacımız vardı.. evrakları,turgutla göndereyim mi.. 
geldiğinizde burada da olabilir mi.. gülderen hanım.. 
biliyorum biraz geciktik ama  evraklar almanyaya gidecek bu gece.. yine çok zor bir gündü.. imzayı yeni atabildik.. 
 size  sütlaç yediririm, ben yaptım.. 

gülderen-- hah hah hah..  yorgunluk,bulantı kalmıyor sizinle konuşunca.. ilaç gibisiniz maşallah.. 
irem-- sağolun.. şikayetiniz varsa,dediklerimi unutun gülderen hanım..

gülderen-- biraz tatsızım,o yüzden erken çıkıyordum.. madem acil,turgutla evrakları gönderirseniz.. imzalar.. sonra eve giderim.. 
 nedim getirmesin,hatta geç gelse de olur.. belki biraz özlemek,ikimize de iyi gelir.. 

irem-- ee,sonraa.. kocası ne yapmış.. (kağıda,"nedim bey,sütlaç alıp.. turgutla gidin.. gülderen hanım bekliyor..gerekenleri turgut,getirir .. teşekkür ediyorum,size de.. gülderen hanıma da " yazdım .. okuyunca, gülerek başını sallayıp.. gitti ) 

gülderen-- yanınızda demek.. kocası,karısının sevmediğini bile bile..  işten ayrılması için.. ısrar etmiş,yine.. 
önceki teklifi gezmekti.. şimdi  yerleşik düzende..çiftlik hayatı öneriyor.. insanlardan bıkmış.. keçi,inek tavuk alacakmış.. 
özlemdir,hayalidir.. bunlara ve kendisinin yapmasına itirazım yok.. hatta şimdi de,yapabilir.. kısıtlamıyorum.. 
 ama ben şu an bırakamam.. bir yılım var daha,istifa edip emeğimi heba edemem.. 
bebek olacak, uzaklaşmamız çok zor.. kısaca,beklentilerimizi asgari müşterek de birleştiremiyoruz.. 
anlatıyorum,dinliyor.. ama yine ısrar ediyor..  bıktım inanın.. 

tuna ve mr.blaunt odadan çıktılar.. lavoboya gittiler sanırım.. 

irem-- (kısık sesle ) bana da,yoruldum.. avukatlığınızı 
bırakmak istiyorum.. dedi.(anlattım konuştuklarımızı ) antropoza mı girdi yoksa.. 

gülderen-- hahh hah hah.. bilmiyorum ama bir an önce kendine gelse, iyi olur.. 
iki kelime konuşuyoruz.. üçüncü de sesini yükseltiyor.. ben.. 

irem-- hıı,anladımm.. o, taht kurmuşsun kalbimeee diyordur.. 

gülderen-- hahh hah hah.. ay siz çok yaşayın.. 

irem-- amin hep beraber yaşayalım.. uyarılması gerekiyordur belki ama 
sevgi açlığından,sizi sadece kendisine saklamak istemesinden de olabilir.. bana 50 yaşında baba olacağım.. aşığım,seviyorum..seviliyorum.. evliyim,mutluyum.. bunları hayal dahi etmezdim.. tek arzum,karımla çocuğumla beraber olmak.. dedi.. hak vermemek mümkün mü,gülderen hanım.. 

gülderen-- .................... ee,karısı ne yapsın.. 
irem-- yerim dar, tahmininize bırakıyorum.. ama ilk etapta.. kocasını güzelce,içtenlikle karşılasın derim.. 

gülderen-- ................. ..........................karşılamak ?  aa,nedimm.. (kısık sesle )  dur ne yapıyorsun.. 

nedim-- nasılsın,canım.. ne yapmışım,karımı öptüm.. kimse görmüyor,nasılsa..  ............ hıı,ama duyuyor diyorsun.. kolayı var,hayatım.. kapat..  .............. ............ vallahi darılmaz,güven bana..

irem-- hah hah hah...