Translate

28 Ocak 2013 Pazartesi

1602.bölüm..


mr.blaunt-- (gülümseyerek) o halde,size bırakıyorum.. ne taktir ederseniz kabulümdür..

tuna-- irem siz ithalat için imzayı atın.. klasörü ver de, bedele bakayım..
takviye lazımsa kullan.. yada yarın ben temin edeyim..

irem-- ( klasörü uzattım,aldı )  ihtiyacım yok..  sen ,50 bin dolar fark uygun mu onu söyle bana.. on ikinci sayfa..
tuna-- tamam..

*****
nedim bey nezaretinde.. ikimizde onlarca imza attık.. ithalat anlaşması için..  o tamamlanınca.. tokalaşıp,tebrik ettik birbirimizi..  .. nedim bey,ayırıyor gerekenleri..

tuna da klasöre baktı,kur bilgilerini aldı telefonla.. hesap makinasıyla, hesapladı falan...

tuna-- (gülerek ) makinanın kapasitesi yetmedi.. ama 50 az .. adam servet yatırmış,resmen.... 100 bin ver, bence..

nedim-- ne kolay söylüyorsunuz.. dolardan bahsediyoruz tuna bey.. 50 yeter dersiniz diye bekliyordum,ben..

tuna-- hiç karışmadım gördüğünüz gibi.. irem sordu,fikrimi..
az olduğunu gördüm..  söylemesem.. .. hak yemiş  olurum,nedim bey.. vicdanım rahat etmez..

irem-- mr.blaunt.. ithalat için gereken parayı, yine aynı numaraya yatıracağım değil mi..
mr.blaunt-- evet,aynı.. o fabrikanın genel hesabı..

irem-- ben sizin ,banka ve hesap numaranızı da alayım.. birde avukatınız ,danışmanınız gelecekse.. diye soruyorum.. şimdi imzalamamız uygun mu..

mr.blaunt-- uygun.. herşey hazır zaten.. gece ben,götüreceğim.. almanyaya.. işleme konulacak..
genel müdür ve yardımcıları göreve başladı..
kesintisiz,üretim ve sevkiyatlar da devam ediyor.. mehmet,davut ve faruk beylere de.. bu sabah siparişleri teslim edildi..
(cebinden.. not kağıdına yazılmış banka adı ve numarasını verdi) isterseniz beraber gidelim.. yatırımınızı siz de görün..

irem-- bu gece olmasın. daha sonra,gideriz.. kısmetse.. benim radyo yayınım var da..
 izin verirseniz,bankayı arayayım  ben.. hazırlasınlar parayı..  ithalat için de,havale çıkarılsın..

mr.blaunt-- tabi buyrun..
ben masama giderken..

tuna-- tebrik ederim,rekin.. umarım hayırlı olur,iş ortaklığınız..
mr.blaunt-- teşekkür ederim,tuna bey.. ben eminim.. iyi olacak.. şeyhim,yanılmış..
irem hanımın,kabul etmeyeceğini düşünüyordu da..

tuna--ben de,öyle düşünüyordum.. ama sürpriz yaptı..  irem,ne ikram edeceksin bize..

irem-- (yerime oturdum .. gülerek ) sütlaç..

nedim--tuna--hah hah hah..