Translate

26 Ocak 2013 Cumartesi

1599.bölüm..


vahide hanım.. hepimize yaptığı kahveleri  ikram edip..
vahide-- beylerin kahvesi cezvede kaldı.. ben içeriye gidiyorum..  afiyet olsun..
irem-- eline sağlık da.. herşey hazır,gitme.. otur, vahide hanım..

vahide-- (gülümseyerek ) doğru da,iş için birisi gelecek..

irem-- peki.. sizler onaylarsanız.. bir de ben göreyim.. haber ver ama kim olduğumu çaktırma..  evrakları da,odama bıraksın yasemin..
vahide-- anlaştık..

irem-- vahide hanım.. elizabethi ara.. evdeyse..  anaokulu için hazırladığım zarfı,gülçinle gönder..
misafiri var ama geciktirmemek için gönderdiğimi..  yayın için,teşekkür ettiğimi.. bu gece benim gideceğimi.. ve öptüğümü  söyle..
vahide-- yoksa..
irem-- philibi ararsın.. ya onlar uğrayıp alsın.. yada ben gece evlerine götürürüm..
 vahide-- tamam..

o içeriye.. songül de,bahçe masasını silmeye gitti..  tuna da bize sigara verdi.. içiyoruz..

ela-- (kısık sesle ) ben üzgün, şaşkınım.. kaç yıllık öğretmenim ama  ufuğun gizli birşey yaptığını hiç hissetmedim ve anlamadım.. belli  etmedi..
umarım tehlikeli olabilecek birileri okumamıştır ,o mektupları..
bir an önce yakalansa da.. kimliğini öğrensek.. çok özür diliyorum,sıkıntı yaşamanızı istemezdim.. tuna..

tuna-- biliyoruz,ela.. bizim de arzumuz, o.. senin ne suçun var da,özür diliyorsun..
ufuğunda yok.. iyi niyetle,özlemle anlatmış.. tek suçlu var..
ela-- kim..
tuna-- balık baştan kokarmış,ela..

irem-- tunaa... o olduğunu bile,bilmiyoruz..  konuyu kapatalım,lütfen..
elacığım..  sen ve abim konuşun.. kabul ederseniz.. benim okuduğum koleje yazdırayım onu..
disiplinsiz  bir yer sanma sakın.. tüm gün okulda olacak.. aklın rahat olur..
rehberlik danışmanı.. psikoloğu , yeteneğe göre bedensel aktiviteleri .. ve süper dil eğitimi var.. öğretim kadrosu hala çok iyi..  çocuğu kaybetmeyelim,kazanalım.. istiyorum..

ela-- bizde öyle.. neyse konuşuruz.. sizin işiniz var,ben kalkıyorum..

irem-- acelen ne canım.. ben işimi yaparım.. abimde gelir,akşama..

ela-- yok hayatım.. hepimiz gerginiz.. o da ,çok yorgun geliyor eve..  bir konuşup,sindirelim de.. başka zaman görüşürüz...neşeye uğrayıp, Mersine dönerim..

irem-- peki,çok selam söyle.. kızını öp benim için.. elizabethin anaokulunu söyle..  çalışacakmış ya,haberi olsun..

ela-- as.. söylerim...  kiralık ev ilanı gördüm,biraz ileride..  onun  fiyatını da soracağım..
hergün villadan,liseye .. ufukla gidip gelemem ben....
birde neşenin,ev sahibi gibi.. hiç birşeye karışmayan birisini bulursam.. süper olur..

tuna-- karışılacak bir durumları mı var..hem sen niye kiralık ev  arıyorsun ki,evimiz mi yok ..


ela-- onlar ev sahibini,görmemişler bile.. hesaba yatırıyorlarmış,kirayı..
sağol da,ben ne sizinle.. ne de.. muazzez hanımla beraber oturmam tuna..
herkesin bir düzeni var.. gezme değil ki,orada yaşayacaksın..
ufukla ben gidersem hiç birimiz rahat edemeyiz..  bir de tuğrulun geldiğini düşünürsek
sığmayız bile..
tuna-- başımızın üstünde yeriniz var.. kalırız da,sığarız da..  irem,sana devrettim.. anlat.. 
irem-- emrin olur ağam.. (göz kırptım,gülerek ) neyi.. 

ela--rekin--nedim-- tuna-- hah hah hah..