Translate

26 Ocak 2013 Cumartesi

1597.bölüm..


tuna-- hayır hayatım,yanılıyorsun.. nedim bey kararını holding kurulurken verdi..   koşullarımızı karşılıklı ,konuştuğumuzu hatırlıyorum..değil mi,nedim bey..
nedim-- (içini çekerek ) evet..

tuna-- yani yorgunluk,ayrılma nedeniniz olamaz..  benim avukatım olmayın,tamam ..ağır geldiğini de anlarım ama irem işlerden kendini geri çekinceye kadar.. en azından beş yıl daha holdingin avukatısınız..  o zaman tekrar değerlendirme yaparız.. anlaştık mı..

  nedim-- ................. peki,anlaştık..
irem--  bu ne demek oluyor..  niye ben dediğimde kabul etmediniz..

nedim-- çünkü ,inanmıyorsunuz ama ben yoruldum derken ciddiydim..
 tuna bey madem avukatlığından azletti.. bir yardımcı avukatı yetiştirinceye kadar.. devam edebilirim ,tabi siz hala istiyorsanız..

irem-- ben istediğimi söylemiştim,zaten..   önemli olan,sizin istemeniz.. nedim bey..

nedim-- istiyorum,tamam..
tuna-- beş yıl,demediniz..
nedim-- (gülümseyerek ) peki beş yıl..
tuna--  tamam.. şimdi şu imza ,bir an önce atılsın... kaç saattir bekliyor adam.. ne kadar ayıp oldu..
ben de delirmeden eve gideyim..

irem-- (koluna girdim ,rekin.. vahide hanım ve elaya doğru yürüyoruz. ..nedim bey de yanımızda...)
 aa lütfen.. delirecek birisi varsa,o da benim.. sen sıranı bekle..  benim mesaim daha bitmediyse,sende gidemezsin..  gelecekler var..
tuna-- (gülerek ) sen dediğin için, gidecektim.. burada buz var mı...

irem-- dert ettiğin buz olsun, buluruz..nedim bey sütlaç sever misin..
nedim-- çocukken yemiştim en son.. severmiydim,hatırlamıyorum..

tuna-- içimden bir ses, yine yiyeceğinizi söylüyor da.. irem ne zaman..nasıl  yapacak onu bilmiyorum..

irem-- hazırlandı bile.. son bir kaç dokunuş,gerekiyor sadece.. beraber mutfağa girelim.. ben onu yaparken.. siz kahvenizi içersiniz.. ela da yanlız kalmamış olur..

tuna-- acelesi mi var sütlacın.. bırak allahaşkına..

irem-- hımm.. var kocacığım.. bekir bey müjde istedi.. bende sütlaç önerdim..
güngör beyin olayı, hemen hemen kesinleşmiş.. şimdiye devir almıştır,muhtemelen...
gelecekler beraber,ona ikram edeceğim.. o komisyonu mu..
şeyhsuvar kardeş  de,yarı parayı yatırmış..
bekir ağa da jest olsun diye 50 otobüsü gönderiyorum demiş..  çok sevinçliydi..

tuna-- hayırlı uğurlu olsun..
nedim-- iyi olur inşallah..
irem-- inşallah..